Zobacz pełną wersję : Samoczynny restart peceta
Witam serdecznie ostatnio co jakiś czas restartuje mi się pecet. Odkryłem że najczęściej przy pracy na PS i przełączaniu się pomiędzy PS a Bridge. Odinstalowałem stery od karty graficznej po czym zainstalowałem najnowsze. Niestety problem dalej się pojawia. Jest tak że pecet działa 12 godz i nic się nie dzieje a jest tak że po powiedzmy godz. następuje restart i dalej wszystko jest oki. W czym tkwi problem? Za pomoc dzięki
Jak ktoś mi to kiedyś powiedział przy takiej akcji: "witamy w świecie microsoftu", a poważnie jeżeli to regularnie Ci dokucza to pewnie skan na wirusy nie wystarczy..
Wirusów mam nadzieje nie ma przynajmniej skanowanie nie wykazało. Dodatkowo użyłem HiJack i też niczego podejrzanego nie widać. Czyżby usterka systemu i format?
Nie jestem informatykiem, ale być może jest tak, że przy przełączaniu następuje błąd systemowy, po którym system się restartuje.
Miałem kiedyś podobny problem, nie miał związku akurat z adobe, tylko z procedurami RPC. Do dziś nie wiem co to jest, ale problem był i powtarzał się dość często.
Pomogła zmiana w ustawieniach usług lokalnych w narzędziach administracyjnych systemu z "uruchom ponownie komputer" do "nie podejmuj żadnej akcji".
Może to coś na podobnej zasadzie.
Doszedłem i zmieniłem u siebie być może mam ten sam błąd. Jak tylko się zrestartuje dam znać. Nie mniej póki co dzięki za pomoc.
panel sterowania/wydajność i konserwacja/narzędzia administracyjne/usługi - spróbuj przestawić te RPC - zdalne wywolanie procedur rpc(u dołu listy) zakładka "odzyskiwanie" - może pomoże.
mówię o xp
Niestety nie pomogło. Jutro spróbuję poszukać sterowników na płycie oryginalnych do mojej karty GF 9600GT odinstalować te które pobrałem z netu a zainstaluje te z płyty.
Zanim przeszukasz cały system w poszukiwaniu przyczyny sprawdź najpierw kondenstaory na płycie głównej. Jeśli są wybrzuszone to znalazłeś winowajcę.