PDA

Zobacz pełną wersję : Mam prośbę o pomoc ..zdjęcia żóny w ciąży...

wicher123
26-11-2009, 22:28
Witajcie,od jakiegoś czasu przymierzam się by porobić parę zdjęć żonie która jest w 4 miesiącu ciąży.Głóny problem polega na tym,że dysponuje tylko D80+T 17-50/2.8+Nissin Di622+lampa wbudowana o koniec.Nie ma szans na inne dodatkowe oświetlenie,blendy itp.Może jeszcze wchodzić w grę lampka nocna i ewentualnie główny żyrandol pokojowy na górze ;)
Co najgorsze,mam małe mieszkanko także nie mam szans na kombinowanie z dodatkowym oświetleniem itp :(
No i jeszcze muszę przekonać żonę,ona nienawidzi być w ogóle fotografowana a co dopiero w ciąży i półnago..
Myślę o WB delikatny szlafrok,tak tylko by brzuszek był widoczny....
Teraz tak,jak myślicie,jest szansa by bez dodatkowego oświetlenia coś z tego wyszło??Nie mam w ogóle doświadczenia jeśli chodzi o fotografię portretową,"studyjną" itp ale naprawdę spróbować bym chciał,okres ciąży trzeba poprostu uwiecznić.....
Oglądałem wiele sesji,zdjęć ale większość,nie oszukumy się była robiona albo w studio albo w naprawdę fajnych warunkach,specjalnie dobierane światło,tło itp ja mogę tylko i wyłącznie przeznaczyć do tego kawałek pokoiku :/ i oświetlenie jak pisałem wyżej D80+ewentualnie wbudowana lampa+NissinDi622 :/ Czy z góry jestem na straconej pozycji??
Może ktoś coś poradzi? ;Byłbym wdzięczny a tymczasem idę porozmawiać o tym z żoną,będzie ciężko..ale może sie uda na pare zdjęć....

mariuszmilkowski
26-11-2009, 22:36
a może na początek nie kombinuj zbyt mocno tylko spróbuj wykorzystać np okno :)

wicher123
26-11-2009, 22:37
Właśnie myślę też o świetle zastanym... ale niestety głównie będę chyba mógł walczyć wieczorami :/

yOyO-
27-11-2009, 01:00
Właśnie myślę też o świetle zastanym... ale niestety głównie będę chyba mógł walczyć wieczorami :/