PDA

Zobacz pełną wersję : Zestaw lamp do domowego studia

rafi127
26-11-2009, 20:55
Chcę pomału z kompletować zestaw do mini studia. Mam tu na mysli wizolwaną cześc pokoju tzn po rozstawieniu mebli na czas focenie będe mial do dyspozycji około 12m2 powierzchni. Na pocztk chcę podwiesic pod sufitem na roleczkach 2 gora 3 tła schowane za karniszem :-), zakupić dwie lampy i tu zastanwiam się np nad takim połączeniem:
- Quantuum R+ Dual Power 300Ws x1
- Quantuum R 300
do tego dwa softboxy 60x90
Tu mam pytanie do osób "będących w tenmacie" czy lampy takie będa ze sobą prawidłowo współpracowały mam tu na myśli fakt, że jedna ma zakres mocy błysku 1/16-1 a druga 1/32-1, oraz wg danych producenta różnią się nieznacznie szybkością ładowania. Jeśli ktoś poleca inne zestawienie to prosze napisać i ew. o ile to mozliw uzasadnic.
Czy do np takiego zestawienia lamp warto jeszcze inwestowac w jakieś mocowanie do SB-900 i np uzywać jej wraz
z parasolką?
Biorąc pod uwagę, że nie mam doświadczenia w tego typu fotografii mam na myśli studio prosze jeszcze o poradę na jaki rodzaj sterowania mam się nastawiać - czy fotocele dadzą radę czy może sterowanie przewodowe a może należy od razu inwestować w radio?

Pozdr.

Jacek_Z
26-11-2009, 23:35
..Mam tu na mysli wizolwaną cześc pokoju tzn po rozstawieniu mebli na czas focenie będe mial do dyspozycji około 12m2 powierzchni...
mało

- Quantuum R 300

czy lampy takie będa ze sobą prawidłowo współpracowały mam tu na myśli fakt, że jedna ma zakres mocy błysku 1/16-1 a druga 1/32-1, oraz wg danych producenta różnią się nieznacznie szybkością ładowania...
będzie dobrze, te detale są zupełnie nieistotne.

Czy do np takiego zestawienia lamp warto jeszcze inwestowac w jakieś mocowanie do SB-900 i np uzywać jej wraz z parasolką?..Osoba początkująca (w dodatku w tak małym pomieszczeniu) nie powinna używać zbyt wielu lamp naraz. Zacznij od jednej - dwóch i ekranu.