PDA

Zobacz pełną wersję : Kalibracja monitora Kielce

martin204
21-11-2009, 15:10
Witam.
Czy w Kielcach jest ktoś kto kalibruje monitory... i w jakiej cenie.
Mam do skalibrowania dwa NECi Multisync 1980SX...
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam

arturs
21-11-2009, 15:35
Witam.
Czy w Kielcach jest ktoś kto kalibruje monitory... i w jakiej cenie.
Mam do skalibrowania dwa NECi Multisync 1980SX...
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam

ale pytasz o zrobienie profilu monitora dla windowsa czy o sprzętową kalibrację (połączoną z oprogramowaniem ładującym LUT do monitora)?

martin204
21-11-2009, 15:38
ale pytasz o zrobienie profilu monitora dla windowsa czy o sprzętową kalibrację (połączoną z oprogramowaniem ładującym LUT do monitora)?
Nie znam się zbyt dobrze na kalibracji.... Chciałbym żeby kolory i odcienie które widzę na monitorze były podobne do tych które mam na wydrukach.... Sposób nie jest dla mnie istotny chyba że jest duża róznica w cenie...Zresztą nie wiem jakie mają możliwości w/w NECi...
Pozdrawiam

arturs
21-11-2009, 15:46
to proponuję trochę poczytać bo to nie takie proste:

http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=39601
http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=39627

ja mam eye one display 2 więc coś tam się da tym zrobić - efekty są całkiem ok, ale to kwestia potrzeb

martin204
21-11-2009, 15:59
to proponuję trochę poczytać bo to nie takie proste:

http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=39601
http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=39627

Właśnie dlatego że wszystko to przeczytałem potrzebuję pomocy bo mam straszny mętlik w głowie ... tak jak napisałem wcześniej chciałbym oddać moje monitory w dobre ręce... sposób nie ma znaczenia...
Ps myślałem o zakupie Spydera 3 Pro lub Elit ale na forum więcej jest negatywnych opinii... Napisałem PM do TOM01 i odpisał mi że tymi kalibratorami to tylko skutecznie rozkalibruję monitor... więc zdaję się na specjalitów... najlepiej z Kielc (nie chce mi się taszczyć monitorów...)
Pozdrawiam

martin204
21-11-2009, 16:32