PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon D90 i Nikkor 18-105mm VR

TamTaramTam
17-11-2009, 18:12
Witam, jestem tu nowy :)
W temacie jestem dość zielony, styczność z lustrzankami miałem małą - bawiłem się D80, D40 z kitowym obiektywem i jakąś podstawową Alfą. Fotografią interesuję się od dość dawna ale nigdy nie było okazji (..zwłaszcza pieniężnych) zainwestować w lustrzankę. Aparat miałby mi służyć głównie w fotografii tradycyjnej - portrety, przyroda i.. sport (za jakiś czas chciałbym kupić fajnego fisheye'a). Górna granica cenowa to 3500zł. (choć super by było wydać mniej...) Poprzeglądałem różne testy, fora i stwierdziłem, że najtrafniejszym wyborem będzie Nikon D90. (a może się mylę? jak ktoś potrafi sensownie wytłumaczyć to proszę o argumenty:)). Sprzęt chcę zakupić nowy z gwarancją. Czy polecacie ten kitowy obiektyw (czytałem, że dość niezły jest)?

PS. Bardzo bym prosił o jakieś tanie namiary na ten sprzęt, bo znalazłem tylko za 3500zł. (na PM oczywiście, bo pewnie nie można reklamować sklepów na forum:)) Czaję się właśnie na D90 + 18-105mm VR.
PS 2: A może lepiej kupić same body i jakiś inny obiektyw? Proszę o jakieś rady.

Pzdr:)

Vinci
17-11-2009, 18:26
nie, no jak komplet (puszka i kitowy obiektyw) za 1500 nowy i z gwarancja to bierz w ciemno :)
bo jak za sam obiektyw, to raczej taniej znajdziesz chocby na Alle giełdzie

Antonioo
17-11-2009, 18:29
1500???

TamTaramTam
17-11-2009, 18:32
Ups :D przepraszam, 2 razy edytowałem a najważniejszego nie zobaczyłem :) oczywiście 3500zł (już poprawiłem hehe). I to właśnie na Allegro. Niby to nowe, ale wiadomo, do Allegro ciut bardziej ograniczone zaufanie niż do jakiegoś sklepu. Może ma ktoś jakieś fajne namiary? (np dobre/tanie/zaufane sklepy internetowe?)
Pozdro :)

Antonioo
17-11-2009, 18:39
http://sklep.abfoto.pl/produkt.php?id=675 popatrz + 21 zł za przesyłkę

AsKier
17-11-2009, 18:56
ja bym daleko nie szukał

http://www.e-fotojoker.pl/product/aparaty-cyfrowe/nikon/nikon-d90-z-ob-nikkor-18-105mm-dx-vr/

Duder