PDA

Zobacz pełną wersję : NIKON D300s + Nikkor 24-70 mm f/2.8 G ED AF-S

CEX
15-11-2009, 23:53
Właśnie sprzedałem mojego D90 - skusiła mnie dobra oferta.
Ale teraz mam dylemat. Nie wiem co kupić. Myślę o NIKON D300s + Nikkor 24-70 mm f/2.8 G ED AF-S
Uczę się w szkole filmowej, mam tam zajęcia z fotografii, zresztą zajmuję się fotografia od lat. Ostatnio miałem Nikon D90 + ob. 18-105VR + Nikkor 50 mm f/1.4G + SB-900 - byłem z tego zadowolony. Nigdy do sprzętu nie przywiązywałem aż tak dużej wagi. Ale teraz muszę coś kupić. Chciałbym poznać Waszą opinię...

rooner
15-11-2009, 23:58
Przede wszystkim co fotografujesz?
24-70 projektowany był pod pełną klatkę.
Nie będziesz miał przy dx szerokiego kąta.

CEX
16-11-2009, 00:00
jest to architektura - reportaż - portret

NBA
16-11-2009, 00:07
Portret tak (jeśli zoom do tego służy...:)), architektura na biedę... Ale repo??? Szeroki kąt tutaj być musi... Pomyśl o 17-55, a jeśli perspektywicznie, to może 17-35...

elanek
16-11-2009, 00:10
Myślę o NIKON D300s + Nikkor 24-70 mm f/2.8 G ED AF-S

IMHO zestaw bez sensu z uwagi na szeroki kąt. Ustaw sobie w swoim starym zestawie zoom na 24 mm i popróbuj. Jak Ci taki kąt odpowiada to ok, ale uważam, że nie ma sensu - za niewiele większą kasę kupiłbym zamiast d300s - d700. Nawet używana siedemsetka będzie sporo lepsza.
BTW miły masz dylemat :)

CEX
16-11-2009, 01:00
:(((((

Jednym słowem:
- jak się nie odwrócę, tak dupa z tyłu...

Siupes
16-11-2009, 01:25
24-70 jest przyszlosciowe, d300s jest najnowszym i najlepszym dx nikona. wszystko zalezy jak szeroko chcesz isc. (zawsze jakas tokine lub sigme okolo 10-20 mozesz kupic za niewielkie pieniadze)

CEX
16-11-2009, 06:54
IMHO zestaw bez sensu z uwagi na szeroki kąt. Ustaw sobie w swoim starym zestawie zoom na 24 mm i popróbuj. Jak Ci taki kąt odpowiada to ok, ale uważam, że nie ma sensu - za niewiele większą kasę kupiłbym zamiast d300s - d700. Nawet używana siedemsetka będzie sporo lepsza.
BTW miły masz dylemat :)