PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki monitor lepszy Eizo S1921, Nec 2070NX czy NEC 2170NX

GarfiGROM
24-10-2009, 10:49
Witam,

Możecie mi pomóc w podjęciu decyzji gdyż mój znajomy chciałby kupić monitor do obróbki fotografii/grafiki. Osobiście używam Eizo, jednak tych modeli nie znam.

Propozycje 3 modeli:

1) Eizo S1921
http://www.allegro.pl/item777727790_..._gw_24m_c.html

2) NEC 2070NX
http://www.allegro.pl/item786783655_...x1200_wrc.html

3) NEC 2170NX
http://www.allegro.pl/item792669350_...1200_igla.html

cranium84
24-10-2009, 19:25
nie znam się , ale w tej cenie nic dobrego się nie kupi ....

robin102
24-10-2009, 21:29
Tego NECa u tego sprzedawcy kupił mój kumpel, monitor w idealnym stanie był, mało śmigany, a jakość obrazka po porządnej regulacji wprost bajka, oczywiście jak dla mnie. Z samym zakupem i dostawą też nie było problemów wszystko na czas i dobrze zapakowane.

Przemek Paśnik
24-10-2009, 21:34
Kupowałem s1921 u sprzedawcy z linka, trochę drożej, monitor miał mniej wyświecone. Ręczę za firmę - mój egzemplarz nie wyglądał jak monitor używany przez dwa lata (tyle ma). Jak dla mnie monitorek świetny, po przesiadce z leciwego crtka jestem pozytywnie zaskoczony.

Tom01
25-10-2009, 11:15
Ręczę za firmę

Pracuje Pan w niej, albo jest właścicielem? Bo jeśli nie, to radzę nie wychylać się z takimi opiniami. Widziałem ten sprzęt. Zdecydowanie, dla własnego bezpieczeństwa zalecam oglądanie przed zakupem. To wszak monitory złomowane, firma śmieciarska nie cacka się z nimi, i dopiero w rękach polskiego sprzedawcy stają się mało używanymi w idealnym stanie.

ktm777
25-10-2009, 15:15
Pracuje Pan w niej, albo jest właścicielem? Bo jeśli nie, to radzę nie wychylać się z takimi opiniami. Widziałem ten sprzęt. Zdecydowanie, dla własnego bezpieczeństwa zalecam oglądanie przed zakupem. To wszak monitory złomowane, firma śmieciarska nie cacka się z nimi, i dopiero w rękach polskiego sprzedawcy stają się mało używanymi w idealnym stanie.

A Pan Panie Tomaszu znowu swoje :)