PDA

Zobacz pełną wersję : Mam D50 troche pytań



janikp80
16-10-2006, 12:16
Witam
Jestem straszny laik, jeśli chodzi o tematy foto, ale stałem się szczęśliwym posiadaczem Nikona D50( przesiadka z kompakta SONY) a to dlatego iż z rodzinką wybieramy się na wczasy do Tunezji. Ze względów już wcześniej podawanych ( laik) mam sporo pytań by chodź trochę w odpowiedni sposób wykorzystać możliwości tego aparatu właśnie podczas wspomnianego pobytu. Mego D50 kupiłem z Kitowym obiektywem 18-55. I mam pytania co będzie mi potrzebne by móc w odpowiedni sposób go wykorzystać pstrykając wczasowe foty ( plaża, krajobraz, morze itp. ) Niestety z braku $ nie ma mowy zmiany Kita na cos lepszego. Może jakieś filtry??? Proszę o rady.
Pozdrawiam
Janik

Remol71
16-10-2006, 12:54
Witam
Jestem straszny laik, jeśli chodzi o tematy foto, ale stałem się szczęśliwym posiadaczem Nikona D50( przesiadka z kompakta SONY) a to dlatego iż z rodzinką wybieramy się na wczasy do Tunezji. Ze względów już wcześniej podawanych ( laik) mam sporo pytań by chodź trochę w odpowiedni sposób wykorzystać możliwości tego aparatu właśnie podczas wspomnianego pobytu. Mego D50 kupiłem z Kitowym obiektywem 18-55. I mam pytania co będzie mi potrzebne by móc w odpowiedni sposób go wykorzystać pstrykając wczasowe foty ( plaża, krajobraz, morze itp. ) Niestety z braku $ nie ma mowy zmiany Kita na cos lepszego. Może jakieś filtry??? Proszę o rady.
Pozdrawiam
Janik

Ja proponuję kupić filtr polaryzacyjny, dodatkowo filtr UV do ochrony obiektywu. Przydała by się też pewnie pamięć ze 2 Gb.

Zbigniew
16-10-2006, 13:12
Ja dorzuciłbym jeszcze dobrą torbę do noszenia sprzętu - szczególnie w niesprzyjającym piaskowym środowisku :)

JHollow
16-10-2006, 13:17
A ja proponuje na początek torbę, jesli nie posiadasz takowej Tunezja to jednak nie wypad nad jezioro :)
Przyda się porządny plecak lub bag...

Pozdr

janikp80
16-10-2006, 13:37