Zobacz pełną wersję : Gdzie organizować sesje jesienią i zimą?
julievna
19-10-2009, 11:17
Jestem totalnie początkująca i nie lada problem przede mną. Robi się zimno, ciemno, mokro.
Gdzie focić o tej porze roku, jeśli nie posiadam dostępu do studia, a potrzebuję ciepłego, suchego i na dodatek super gdyby atrakcyjnego wizualnie miejsca?
Czy ktokolwiek załatwiał jakieś miejscówki typu kawiarnia itd.?
Jak to się odbywa? Gdzie zazwyczaj organizujecie sesje z modelkami o takiej porze roku? Macie jakieś patenty na załatwianie miejsc? Może ktoś mi życzliwie podpowie jak się zorganizować w Poznaniu?
cypherdid
19-10-2009, 11:32
Też miałem kiedyś problem z organizacją sesji. Jesień i zima jest piękna. Jeśli chodzi o realizację zdjęć w klubach i kawiarniach - to jest to pewna myśl. Wystarczy popytać czy podzwonić. Jak się dogadasz z obsługą żeby ktoś się pojawił godzinę, lub dwie wcześniej w pracy - to spokojnie będziesz mogła fotografować.
Aczkolwiek plenerowo też można się bawić. Jesień w kwestii mody i glamour jest świetna. Jak złapiesz słoneczny dzień to z blendą - bez wożenia lamp - sobie poradzisz. Grunt to znaleźć chętnych na sesje (nawet jak trochę pomarzną) i dobrze dobrać np. ubiór do otoczenia...i tak jak wspomniałem - blenda ze złotą płaszczyzną. Będziesz miała ciepłe, fajne, jesienne zdjęcia.
julievna
19-10-2009, 16:11
Mnie ciekawi ogólne nastawienie knajp do focenia przez amatorów - czy domagają się pieniędzy? Jestem ciekawa wrażeń innych fotografujących.
cypherdid
19-10-2009, 19:19
Nie. Np. ode mnie nikt nic nie chciał. Jedynie czasem, żebym im udostępnił wybrane przeze mnie zdjęcia np. na potrzeby ich www. Kwestia dogadania się. Często jedynym problemem, na pewno nie szefostwo - może być pracownik restauracji, który będzie musiał przyjść wcześniej do pracy, albo zostać po zamknięciu. Bo tylko w zamkniętym lokalu pozwolą Ci fotografować.