Zobacz pełną wersję : podłączenie urządzenia z HDMI do monitora bez HDMI
Jesli monitor (np Eizo s2243W) ma złącza Display Port (cyfrowe), DVI-D (cyfrowe) i D-Sub (analogowe) a ja mam urządzenie z wyjsciem HDMI (kamerę cyfrową bądź np nikona D300s) to dam radzę jakoś to podłączyć? Trzeba szukac jakiegos kabelka z wtyczkami HDMI z jednej strony i z drugiej strony ... jakie ? Czy to nie takie proste i nie da sie podłączyc sprzętu?
Co z kamerami mającymi wyjścia sVHS itp. jakie są możliwości w zakresach kabelkach - przejściówkach. Bo chyba kształt wtyczki to jedno, ale ważny jest sygnał (cyfrowy, analogowy), ilość styków itd. Nie znam się na tym (jak widac).
Złącze DVI-D niesie w sobie również sygnał HDMI. Niestety, w drugą stronę musisz użyć przetwornika HDMI-DVI/VGA - innymi słowy około 1000PLN w plecy :)
tzn jeśli kamera/aparat ma wyjście HDMI to muszę kupic jakiś pierdołek za 1 tys zł by go podłączyć do monitora Eizo?:???:
Chyba poczekam na kolejną generacje monitorów Eizo. A juz chciałem kupić monitor.:(
Jeśli EIZO nie ma HDMI to kaszanka - używam takiego przetwornika HDMI-VGA codziennie, bo większość toru sygnałowego mam HDMI, a videowall wolę podłączać przez VGA. Jednak w Twoim wypadku chyba wolałbym kupić jakiś tani telewizor z HDMI - będzie większy od monitora i tańszy, a EIZO oczywiście swoją drogą podłączać tylko do kompa i już.
ja mam ciasno, kłopot z jednym większym monitorem. Dwa odpadają.
A to Display Port - co to za wejście? Może tu da sie podłączyć HDMI ?
HDMI = DVI + SPDIF
Są przejściówki. Niech mi Pan da adres to wyślę na próbę. Kabel wówczas potrzebny HDMI-HDMI.
Fajnie tylko byłoby jakby monitor miał dwa wejścia DVI, wówczas można podłączyć ww kamerę bez odłączania komputera i odglądać po naciśnięciu przełącznika wejść. Czasem nawet jest możliwe podglądanie drugiego wejścia w okienku.
HDMI = DVI + SPDIF
Są przejściówki. Niech mi Pan da adres to wyślę na próbę. Kabel wówczas potrzebny HDMI-HDMI.