Zobacz pełną wersję : D90 i śledzenie 3D
Witam,
ponieważ nie znalazłem dużo opinii na w/w temat u użytkowników forum proszę
ocenę jak sprawuje sie ta funkcja. Szczególnie interesuje mnie porównanie z D300.
Czy 51 pól AF w D300 daje dużo lepsze rezultaty. Chodzi oczywiście o wykorzystanie
ich w dynamicznych scenach. Dotychczas używałem C-AF (zazwyczaj centralnego w D90)
i działało to ok. Czy dużą przewagę zyskuje w trybie AF 3D w D300.
Za opinię z góry dziękuję.
Na "chlopski rozum" 51 pol d300 dokladniej pokryje kadr niz 11 z D90, a co za tym idzie pewnie dokladniejszy bedzie w d300.
W d300 odbywa się to zdecydowanie płynniej zasługa 51pól, a d90 czasem się gubi niestety... :)
szymonvader
06-10-2009, 22:33
ale wg mnie po cenach body to nie opłaca się dokładać tyle. Lepszy d90 i lepsze szkiełko. To moje zdanie:) jestem amatorem nie zarabiam na tym, traktuje to jako hobby więc jestem zadowolony:)
sote nie chodzi mi o chłopskie rozumowanie tylko o doświadczenia kogoś kto miał doczynienia z D90 i D300.
Jednym z powodów dla którego chcę zmienić swoje body jest właśnie ta funkcja. Tylko czy tak jak napisał
szymonvader jest ona warta tyle kasy (pomijając inne różnice dot. obsługi, wykonania, itd.).
szymonvader
07-10-2009, 14:01
jezeli o wykonanie chodzi to d90 wcale nie zostaje daleko w tyle. A co do uszczelnien bo zaraz pewnie zacznie sie gadanie to uszczelnieniem mozna nazwac to co zastosowano w d700 i w gore. D300 to namiastka uszczelnien no chyba sie sie samemu "zafuguje" laczenia:) licze, ze ktos Ci opisze wlasnie doswiadczenie z d90 i d300, ale najlepiej dorwij kogos z d300 w Twojej okolicy i ugadaj sie. Strzelicie po malym bro i sam sie przekonasz jak to wyglada w praktyce. Ja wiem ze napewno nie dolozylbym do d300, gdy bylem na etapie kupowania, wolalem kupic sobie obiektyw. Ale to wylacznie moje zdanie. Pozdr