PDA

Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Ewelina B&W

Sapphiron
02-10-2009, 19:19
Kolor wam się nie spodobał więc może B&W ???

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img40.imageshack.us/i/dsc4039.jpg/)

Konstruktywna Krytyka jak zwykle mile widziana...

sowart
02-10-2009, 20:35
Buzia za ciemna i przepalona ręka! Jestem na NIE

Sapphiron
02-10-2009, 22:07
spoko...

ktoś jeszcze cosik napisze? jakieś rady na przyszłość?

szymonvader
02-10-2009, 23:55
a dla mnie calkiem fajnie, z tym ze ja jestem ze tak powiem "zielony" w tych sprawach chociaz uzywam innych trybow:P ale caly czas sie ucze, wiec moze napisze cos od siebie. Pomysl, miejscowka fajna ale ja zrobilbym to w pionie i rzucil troche swiatla na twarz(wiem wiem pewnie bylas sama i nikt nie mial trzymac ale masz sabinke wiec z nia bym kombinowal:)) ja niestety narazie mam tylko wbudowana i nia musze sobie radzic. Pozdrawiam i udanych kadrow zycze!

szloser
03-10-2009, 02:56
w tej sytuacji gdzie tło jest plamami jasne cofnąłbym modelkę do światła gdybym nie mógł dopalić sztucznie. A normalnie bym dopalił sztucznie na modelkę aby wyrównać światło tła do światła modelki i nie przepalić zdjęcia.
W normalnym tłumaczeniu za sobą postawiłbym dwie lampy i tym sposobem jasność tła i modelki byłyby na tym samym poziomie ekspozycji :)

Sapphiron
03-10-2009, 09:36
trzeba najpierw mieć te dwie lampy... po drugie trzeba mieć możliwość dopalenia...

Leatherface
03-10-2009, 20:16
1 przepalenia
2 mina modelki i jej poza - nie przekonuje mnie ;)
3 światło podzieliło ją na częsci - spójrz na buzie i poniżej...
4 obróbka słabiutko - na klatce wyszły jakieś przebarwienia
5 pozdrawiam i działaj dalej :)

szloser
05-10-2009, 00:56
trzeba najpierw mieć te dwie lampy... po drugie trzeba mieć możliwość dopalenia...

Masz w opisie sabinkę i to 900 a drugą na aparacie więc o co ci chodzi ?
Do tego kup sobie za grosze wyzwalacz radiowy i technicznie jesteś w stanie robić zdjęcia w bardzo mocnym świetle.