Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Blue Dress.
Chciałabym usłyszeć kilka słów krytyki odnośnie tego zdjęcia.
Fotografuję ok. 4 miesiące, jestem 14-letnią amatorką, więc z wielką chęcią wysłucham porad bardziej obeznanych w tej dziedzinie.
http://img80.imageshack.us/img80/7131/aniaaeqwe.jpg
Pozdrawiam. :)
jestem 14-letnią amatorką
No ja już 14 lat nie mam
Fajny kadr, ale jak dla mnie za niebiesko. Domyślam się, że makijaż, sukienka, ściany miały mieć ten sam kolor :)
menteith
23-09-2009, 21:54
Kadr ladny, ale za niebiesko. Jablko w dloni modelki niepotrzebne.
Kadr ladny, ale za niebiesko. Jablko w dloni modelki niepotrzebne.
100% popieram
Leatherface
23-09-2009, 22:39
Za dużo niebieskiego zdecydowanie. Co do jabłka też się zgodzę. Poza tym ładnie :)
hedgehog
23-09-2009, 23:05
Chciałbym tak widzieć, mając 14 lat. Rób dalej po swojemu i nie przejmuj się komentarzami w rodzaju "za niebiesko". Coś mi mówi, że Ty Chcesz niebiesko. A jeśli tak jest, to tak właśnie ma zostać.
Stawiam soczek. :)
Rób dalej po swojemu i nie przejmuj się komentarzami w rodzaju "za niebiesko". Coś mi mówi, że Ty Chcesz niebiesko. A jeśli tak jest, to tak właśnie ma zostać.
Dokładnie.
Jedynie na włosach można by się czepić tego niebieskiego. Ale i tak jest bardzo dobrze.
Masz konto na MM ? Bo skądś kojarzę tą niebieską sukienkę ;)
julievna
24-09-2009, 09:56
Oj kobieto, nie przyznawaj się do wieku, bo starszych zielonych amatorów jak ja wpędzasz w kompleksy...
Jest pięknie - można się czepić jakichś dupereli, ale jako całość prezentuje się bardzo dobrze.
Fotografuję ok. 4 miesiące, jestem 14-letnią amatorką, więc z wielką chęcią wysłucham porad bardziej obeznanych w tej dziedzinie.
Świetnie jest. Bądź sobą... fotografia jest łatwa, ale styl w fotografii, własny rozpoznawalny styl, to ciężka praca... Początki masz b. dobre... Oby tak dalej...
Sebastiann
24-09-2009, 15:05
Gratuluje takiego oka:) Bardzo udane zdjęcie.
TakingMyTime
24-09-2009, 15:26