Zobacz pełną wersję : D80 - zakup
Witam
Jestem laikiem, lecz przymierzam się do zakupu lustrzanki, miałem dylemat pomiędzy d60 a d80, lecz dzięki pewnemu tematowi na tym forum rozwiałem wszelkie swoje wątpliwości, mam do Państwa następujące zapytanie :
a)Czy jest możliwość nabycia tego modelu w stanie nowym (zapewne jesteście bardziej obyci w temacie i może są sklepy, które prowadzą sprzedaż starszych modeli).
b)Jeżeli nie, to chciałbym zakupić używany - tutaj przegląłem oferty na allegro i widziałem ciekawe egzemplarze w cenach 1900-2500zł. Pytanie jest następujące, czy aparat z przebiegiem 10-15tyś zrobionych zdjęć to dużo ?
Gdzie można jeszcze poszukać dobrego egzemplarza d80 (zależało by mi na FV i gwarancji).
Życzę Miłego niedzielnego popołudnia
Mateusz Aled.
a. D80 już dawno nie jest produkowany, następca to D90.
b. moim zdaniem taki przebieg to mało, w sumie w sam raz.
c. szukaj na alledrogo (gwarancji już chyba raczej nie uświadczysz)
Pozdrawiam
Jacek S.
20-09-2009, 15:30
10 czy 15 tyś klapnięć to nie jest jakoś strasznie dużo. Oczywiście przy używanym egzemplarzu nigdy nie wiadomo jak był użytkowany (upadki, zalania itp) więc trzeba się dobrze zastanowić który wybrać. Ale za cenę 2500 to kupisz d90 a nie d80, zdecydowanie za drogo. Obserwuj giełde na Forum, często jest jakieś d80 do sprzedania w rozsądnej cenie. I jest pewniej niż na allegro, przynajmniej wg. mnie. Pozdrawiam
Nie wiem czy wolno tutaj umieszczać linki, lecz póki co zainteresował mnie ten egzemplarz :
http://allegro.pl/item747201505_nikon_d80_faktura_vat_jak_nowy_karta _8gb.html
poluj na d90 albo d200 ;]
witam,
Tak jak mówie - będzie to moja pierwsza lustrzanka i nie jestem doświadczonym fotografem, także d90 i 3000zł to sporo.
Czy ktoś może doradzić gdzie jeszcze można by dorwać tego d80?
Jacek S.
20-09-2009, 16:13