PDA

Zobacz pełną wersję : Vivitar 285HV + Phottix Tetra PT-04 II

pewex
10-09-2009, 14:42
Jak wygląda współpraca ww lampki z ww zestawem. Jestem początkującym strobista : D i zląkł mnie opis Tetry
"Vivitar: 282HV (starsze modele 285/283 działają przez gniazdo synch. PC)". Szukałem sporo na necie i forum, ale jeżeli chce zainwestować w ten sprzęt wolałbym żeby ktoś mi powiedział wprost o co chodzi : D Nie lubie domysłów, zwłaszcza jeśli chodzi o mój skromny budżet. : )

adolfik9501
10-09-2009, 17:15
Starsze 285 (chyba bez HV na obudowie?) mają dupne napięcie na stopce, a tetra jest bodaj do 12V...

Tu (http://www.vivitar.com/products.php#) sobie poszukaj i zobacz jak wygląda obecnie 285HV. Co się zaś tyczy 283 to do nich trza osobny regulator mocy błysku...

EDIT: nowsze egzemplarze, tych starszych 285 też miały podobno obniżone napięcie...

kilka linków do zakończonych aukcji na Alledrogo:

Vivitar 285 (http://www.allegro.pl/item729496969_vivitar_285_zoom_thyristor_vari_powe r_jak_nowa.html)

Sunpak 383 (http://www.allegro.pl/item688394164_sunpak_383_super_porownaj_do_vivitar _285hv_285_hv.html)

slider
11-09-2009, 10:37
E tam.

Chińczyki wytrzymały nacisk jaki dałem im podłączając starego Soligora(ok 100Volt) i Topce(60Volt). Wszystko podłączałem poprzez ich żółte stópki.
Nie wiem może trafiłem na rasowych chińczyków :D

Kiedys mialem takie same pytanie przy zakupie wyzwalaczy. Czy chińczyki wytrzymają napięcie jakie potraktuje ich, żeby nie okazało się że będą usmażone.
Wytrzymały.

Pozdrawiam

pewex
11-09-2009, 11:16
super dzieki za odpowiedz : D czyli smialo kupuje ^ ^

adolfik9501
11-09-2009, 11:19
Tylko Di622 nie pójdzie na radio...

pewex
11-09-2009, 11:35
dlaczego ?

adolfik9501
11-09-2009, 11:56
Bo taki patent Nissin (Di466 jak i Di622) ma. Odpalanie zdalne tylko z wbudowanej fotoceli. Z tym, że w Di622 lampa odpalająca musi być w TTL (przedbłyski), a w Di466 może być w TTL jak i w manualu. Się im nudziło i tak se wymyślili.