PDA

Zobacz pełną wersję : gdy brak profesjonalnego sprzetu...

igusiek21
05-09-2009, 13:48
jestem amatorem...aparat mam :) lecz bez wymiennych cześci. lumix dmc fz 28.
zdjęcia robie czesto, także czesto wychodzę w plener.
moje zdjecia maja to coś ponieważ to widzę lecz nie sa idealne.
mam szanse osiagniecia idealnego zdjecia bez az tak profesjonalnego sprzetu(jeszcze niestety muszę sie pomeczyc tym co mam aż do wymiany sprzetu dlatego prosze orady)
pozdrawiam

NBA
05-09-2009, 14:25
mam szanse osiagniecia idealnego zdjecia bez az tak profesjonalnego sprzetu(jeszcze niestety muszę sie pomeczyc tym co mam aż do wymiany sprzetu dlatego prosze orady)
pozdrawiam

Zdjęcia robi człowiek NIE aparat...Fotografuj, ćwicz, czytaj, poprawiaj, podpatruj innych... Jedno z moich zdjęć, które zostało wyróżnione na konkursie było zrobione małpką za 300 zł:)

Sprzęt ma znaczenie, ale jak się specjalizujesz, a popatrz też na fotografię otworkową... Tam w ogóle sprzęt można mieć za 10 zł:)

Valdek_Tychy
05-09-2009, 14:34
Aparat jest narzędziem.Oczywiście im narzędzie jest lepsze tym łatwiej się nim operuje ale w dalszym ciągu to tylko narzędzie.Narzędziem posługuje się człowiek więc to on decyduje w jaki sposób użyje tego narzędzia i jakie będą efekty uzyskane przy jego pomocy.

igusiek21
05-09-2009, 14:37
jeśli taka mowa zapraszam do ogladania i opiniowania moich zdjec :)

bahuone
05-09-2009, 14:42
chetnie tylko gdzie je znajdziemy :) podlinkuj cos jakiegos bloga strone lub wstaw tutaj na forum

noraczej
05-09-2009, 14:44
nie trudno przeoczyć zdjęcia autorki na forum - nowe wątki pojawiają się zasadniczo hurtowo...
proponuję przystopować i poczytać/pooglądać/poćwiczyć
i nie tłumaczyć sobie słabych zdjęć słabym sprzętem tylko... brakiem umiejętności/wiedzy :)

igusiek21
05-09-2009, 15:02
http://www.forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=112866
http://www.forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=112859
http://www.forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=112835