Zobacz pełną wersję : Co dokupić do body D50 ??
Witam.
Przede wszystkim witam wszystkich.
Postanowiłem kupić D50, trafiłem na Wasze forum, które kilka dni czytam, ale jestem jeszcze zielony.
Znalzłem body za 1766 PLN i teraz pytanie czy kupić zestaw 18-55 i 55-200 czy na razie 18-70 i potem dokupić jakiś tele?
Wiem, że kitowe szkła nie są najlepsze i właśnie nie wiem czy nie lepiej zainwestować w 18-70.
Chyba, ze gra jest nie warta świeczki??
Kolejne pytanie to jaka karta?
1 - 2 GB ?
Jaka torba - proszę o nazwy bo będę kupował wysyłkowo (tak zeby się w przyszłosci zmieścił aprat + 2 obiektywy).
Za wszystko chciałbym się zmieścić w okolicach 3 tys.
Pozdrawiam.
brzezior
06-10-2006, 13:05
1. 18-70 (chyba dostane medal za promowanie tego szkla):o) - około 1050PLN
2. Dwie karty po 1GB - PRETEC 133x (kosztują około 120PLN za sztuke). Moge też spokojnie polecić niebieskie KINGSTONY - mam dwa, od półtora roku i są bez zarzutu. Lepiej dwie karty, bo karta zawsze może "zdechnąć".
3. Lowepro - firma zdecydowanie godna polecenia. Tylko się zastanów: torba, czy plecak. jeżeli śluby, wesela i imprezy - torba. Ale jeżeli używasz aparatu chodząc po lesie, górach, czy innych terenach - to zdecydowanie plecak (Lowepro treker, albo mini treker - ~200-350PLN). Może być też Tamrac. Przy wyborze, oprócz miejsca na dwa obiektywy radzę przewidzieć miejsce na lampę, databank, ładowarki inne niezbędne śmiecie. Myśle, że w 90% przypadków przy zakupie pierwszej torby/plecaka, kupuję się za małą.
No to tyle miałem do powiedzenia.
Skoro kilka dni czytasz forum to napewno wiesz już jakie są różnice pomiędzy szkłami które wymieniłeś.
Temat wałkowany był już razy xxxxx.
Wszystko zależy jakim budżetem dysponujesz i co chcesz uwieczniać,
Jaka karta? - taka na jaką Cię stać zastanów się nad opcją 2x1GB