PDA

Zobacz pełną wersję : Co kupić? D60, D90 czy D5000 i jakie szkło?

beata111
27-08-2009, 12:47
czesc

przeczytalam wszystko co napisaliscie na temat obiektywow i poniewaz sie nie znam nie zabradzo moglam znalezc odpowiedz, otoz chcialabym kupic aparat i zastanawiam sie nad D60 D90 i D5000 nie jestem profesjonalista i raczej niebede, czy moglby mi ktos poradzic co do obiektywu?? otoz patrzylam na Nikon D90 with 18-105mm ED VR Lens jak rowniez na D60 55-200mm gdzies przeczytalam ze liczy sie obiektyw a gdzies indziej ze skoro drozszy (D90) to lepszy ale znowu nie chwalili sobie za brdzo 18-105mm
dzieki z gory za jakiekolwiek rady.

pozdrawiam

ozi1024
27-08-2009, 13:24
Jeśli stać Cię na D90 + 18-105 to bardzo dobry zestaw na początek. Choć jeśli zamierzasz fotografować "okazjonalnie" a nie rozwijać się w kierunku fotografii, to np. D60 z tym samym obiektywem też się nada.

Ale ja polecam D90.

psznuzio
27-08-2009, 23:27
Witam!

Jak posiadasz troszke więcej kaski to D90 jest naprawdę spoko aparatem :) Mi niestety pieniążków zabrakło i kupiłem D5000. Jestem naprawdę bardzo zdowolony z tego modelu zdjęcia robi rewelacyjne. Ma fajny kształt nie jest jakiś kobylasty. Jak każdy aparat ma swoje + jak i -. D5000 jest troszeczkę okrojoną wersją D90 ale nie aż tak bardzo. Kupiłem go ze szkłem 18-55 obiektyw do robienia podstawowych zdjęć jest ok. teraz planuję zakupić 55-200. Chyba że się uda to 70-300 ale zobaczymy jak z pieniążkami. ;)

Piotrek Charchuła
27-08-2009, 23:49
Bierz D90 i jakieś fajne szkło - jak zależy Ci na ogniskowej to 18-105 a jak na świetle to tamrona 17-50 2.8.
Napisz może jakim budżetem dysponujesz, wtedy będzie łatwiej coś doradzić.

Greg77
27-08-2009, 23:53
Bierz D90 i jakieś fajne szkło - jak zależy Ci na ogniskowej to 18-105 a jak na świetle to tamrona 17-50 2.8.
Napisz może jakim budżetem dysponujesz, wtedy będzie łatwiej coś doradzić.