Zobacz pełną wersję : D90 ustawienia
Jak już pisałam wcześniej jestem bardzo początkująca, sprawiłam sobię niedawno Nikona D90 i jak narazie próbuje się z nim oswoić. Mam pewnien problem a mianowicie mój nikon robi słabe zdjęcia że tak powiem, jest to zapewne wina złych ustawień ( których nie umiem zmienić ). Nie mogę ustawić przetwarzania obrazu ponieważ wyskakuje mi - ta opcja jest niedostępna przy bieżących ustawieniach. trochę jestem zdesperowana ;/
Zacznij od dokladnego przeczytania instrukcji dostarczonej z aparatem i na początek z trybów tematycznych.
Kiedyś słyszałem takie stwierdzenie: "...jak już wszystkie metody zawiodą trzeba przeczytać instrukcje obsługi..." :-)
Później np. to: http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=97848&highlight=ustawienia
Ta instrukcja mnie przeraża xD
No cóż stwierdzenie jak najbardziej sie mnie tyczy z racji mojej "desperacji" chyba wkońcu będe się musiała zapoznać z instrukcja.
Ogólnie rzecz ujmując, dobrze przeczytać tą instrukcję - po co kupować drogi aparat, gdy się nie zna choćby połowy jego funkcji?
Odpowiadając na Twoje pytanie: żeby mieć dostęp do przetwarzania obrazu musisz wybrać jeden z trybów na pokrętle: P, S, A lub M. Na "Auto" nie zadziała.
Ta instrukcja mnie przeraża xD
No cóż stwierdzenie jak najbardziej sie mnie tyczy z racji mojej "desperacji" chyba wkońcu będe się musiała zapoznać z instrukcja.
Jak zafumdowałaś sobie taki aparat to niestety trochę trzeba będzie poczytać :-) a z efektów będziesz naprawdę bardzo zadowolona :-)
Jak to powiadają nie ma miłości bez bólu :-) :-)
Ale jak mam być szczera to bym sie nie spodziewała że tak trudno będzie :)
Drogis dziekuje Ci bardzo, az mi głupio bo niby to takie wsumie proste sie wydaje ;/ no nic to przyjdzie mi studiowac instrukcje
Dziekue wam bardzo :)
Fortaigne
01-08-2009, 16:49
vera jesli chcesz mogę się z tobą zamienić dam ci D40 o wiele prostszy :)
marcinez
01-08-2009, 20:41
Ale jak mam być szczera to bym sie nie spodziewała że tak trudno będzie :)