Zobacz pełną wersję : Nikon 55-200mm F4-5.6G VR dobre szkło?
Szukam budżetowego zooma i mam okazję kupić ten obiektyw za rozsądną cenę.
Jestem amatorem który w chwili gdy nie pracuje chodzi robić zdjęcia do parku, lasu, zdjęcia uliczne, więc w tym zakresie bym używał tego obiektywu.
Posiadam Nikona D80.
Dzięki
Paweł
no chyba nie ma lepszej budżetówki z VR od tego nikkorka, nie jest on super ostry, ale w sumie daje radę ;)
no chyba nie ma lepszej budżetówki z VR od tego nikkorka, nie jest on super ostry, ale w sumie daje radę ;)
Jest ! :) Tamron 55-200, którego swego czasu można było nowego kupić w FJ za 100pln :)
Fakt, nie ma stabilizacji, ale Nikkor jest sporo droższy.
Ale tytuł wątku można by zmienić, coś koledze się za dużo skopiowało :D
Niestety nie mam opcji edycji postu.
jak masz okazję kupić za "rozsądną cenę" to nie czekaj! Kupuj i rób zdjęcia. Jak zachorujesz na coś lepszego to będzesz się zastanawiał co i za ile wymienić. Oczywiście są lepsze szkła ale Nikoor to Nikkor
do prz3mo: powyższe "Nikoor to Nikkor" wysłowiłem po użytkowaniu mojego Tamiego. Wszystkie testy bateryjkowo-planszowe zalicza na 5. Co z tego jak nie lubię zdjęć z tego obiektywu. Są jakieś takie...... sam nie wiem. Odkąd mam N35 to ten jest królem :)
do prz3mo: powyższe "Nikoor to Nikkor" wysłowiłem po użytkowaniu mojego Tamiego. Wszystkie testy bateryjkowo-planszowe zalicza na 5. Co z tego jak nie lubię zdjęć z tego obiektywu. Są jakieś takie...... sam nie wiem. Odkąd mam N35 to ten jest królem :)
Wiesz... ja miałem okazję kilkakrotnie sprawdzić Tamrona 55-200 w boju, podczas fotografowania żużla. Podczas gdy trzydziestokrotnie droższa Sigma była w serwisie na kalibracji. Zresztą w dziale sport są relacje z meczów, gdzie używałem tego taniego jak barszcz Tamrona... Na szybkość AF jak i celność nie narzekałem.
Nie znam innego szkła, które miałoby taki stosunek ceny (przyp. nowe - 100pln) do tego co oferuje :)