Zobacz pełną wersję : POMOCY! Posiadam Nikon D60.
WITAM WSZYSTKICH! :)
Jestem początkującym 'fotografem' i mam pytanie do specjalistów.
Mianowicie chciałbym robić zdjęcia:
- ruchome np. bieganie, jazda na rowerze, jazda samochodem,
- wesele, ślub,
- jedna kropelka wody,
- portrety,
- makro.
Co mi polecicie na początek może jakiś nie drogi obiektyw.
Oraz bardzo bym prosił o waszych propozycjach, których nie posiadam lub nie mam.
Posiadam Nikon`a D60 i mam obiektyw AF-S DX NIKKOR 18-55 mm f/3,5-5,6G VR.
Czy warto kupić obiektyw "Nikon AF-S 70-300 f/4.5-5.6 G VR IF-ED"?
I jeszcze jedno: czy jest potrzeba jest lampa? Jeśli TAK, to proszę o dokładną lampę!
Z góry dziękuję za pomoc i czekam konkretne odpowiedzi...
Pozdrawiam,
MG. :)
To Ci konkretnie odpowiem:
po 1 - opcja szukaj nie boli
po 2 - polecam trochę poczytać na temat fotografii
po 3 - robić zdjęcia dla siebie i wyciągać wnisoki z trgo co się robi
Mariusz888
12-07-2009, 19:43
Myślę że wpierw powinieneś zainwestować w siebie tj w wiedzę zanim wydasz jakiekolwiek pieniądze ;) weź poczytaj cokolwiek + np instrukcję obsługi a da Ci to więcej niż 5 szkieł... bo jeśli pytasz o "zdjęcia ruchome" i "jedną kropelkę wody" to innej rady chyba nie da się udzielić :) a zobaczysz, że wyjdzie Ci to na dobre :) na początek polecam poradniki z portalu Szeroki Kadr oraz innych, których w necie jest zatrzęsienie :)
Myślę że wpierw powinieneś zainwestować w siebie tj w wiedzę zanim wydasz jakiekolwiek pieniądze ;) weź poczytaj cokolwiek + np instrukcję obsługi a da Ci to więcej niż 5 szkieł... bo jeśli pytasz o "zdjęcia ruchome" i "jedną kropelkę wody" to innej rady chyba nie da się udzielić :) a zobaczysz, że wyjdzie Ci to na dobre :) na początek polecam poradniki z portalu Szeroki Kadr oraz innych, których w necie jest zatrzęsienie :)
Dziękuję...
A gdzie mogę znaleźć takie poradniki?
Przepraszam, że tak pytam.
po 1 - opcja szukaj nie boli :-?
http://www.szerokikadr.pl/poradnik/ <------- poradnik