Zobacz pełną wersję : [ Przyroda ] zachód słońca - Świnoujście
Proszę o ocenę... dopiero się uczę więc każda wasza uwaga jest cenna.
Co sądzicie o tym wykonaniu?
http://fotoigrzyska.pl/fotografie/3_edycja/maxi/20618.jpg
ten badyl na srodku to modelka oplacona ;p - jezeli tak to przeplaciles
jurek1906
10-07-2009, 09:51
Poproś moderatora o przeniesienie do działu krajobraz :), ale za ten kij w środku kadru to Cię tam zjedzą ;)
Ten kij był moją modelką. Szupła i chciałem aby całemu krajobrazowi nadała jakiejś odskoczni. Ponieważ fotografowanie morza jest zbyt jednolite i nudne.
jurek1906
10-07-2009, 10:01
Ponieważ fotografowanie morza jest zbyt jednolite i nudne.
Oj chyba i tu się nie zgodzę :)
i podpisze sie pod slowami kolegi wyzej
odpowiednio zlapany moment moze z ciszy na morzu zrobic cudne "foto"
zoe uwazasz ze jest nudno bo jednolito - pokaz to w inny sposob, tak by nie bylo nudno
Może faktycznie macie racje.
Jestem początkującym w dziedzinie fotografii, wydawało mi się iż dowolny element natury, przyrody, lub nawet taki pal wbity w piasek może nosić jakieś znamię dynamizmu na zdjęcie.
Tym bardziej że spóźniłem się tutaj z zachodem słońca. Ta fotka była zrobiona po 3minutach od zachodu.
zoe - tak ale gdyby on byl bardziej ostry a nie rozmyty no i nie byl w centralnej czescie kadru (jurek cos mowil o tym ;)) i nie zawsze zachod musi byc motywem zdjecia - poczytaj o kompozycjach i podstawach i pomysl oc chcesz pokazac i jak
nie poddawaj sie i do przodu
Karbulot
10-07-2009, 14:52
Fotka niezla. Ale brakuje obrobki. No i fotke chyba trzebaby wyprostowac, bo horyzont troche krzywy.
Badyl mógłby być gdyby:
a. nie ten cień który jest jego przedłużeniem
b. cofnąłbyś się pare kroków w tył
A tak ogólnie to myślę, że mając takie fajne warunki oświetleniowe (spójrzcie na te fale) temat mogłeś inaczej wykorzystać. Powodzenia w dalszych zmaganiach.