PDA

Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Samotne

Pablo 77
07-07-2009, 22:31
Komentarze mile widziane.
Zapraszam

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img99.imageshack.us/i/dsc8066forum.png/)

kulten
07-07-2009, 22:34
Podejrzewam, że spotkasz się z opiniami, że za dużo góry choć mi to nie przeszkadza :D . Dla mnie bardzo dobrze poza zbyt mocno wyciągniętym z cienia drzewem, czyli dodać mu kontrastu i będzie bardzo dobrze.

baku127
07-07-2009, 22:49
. Dla mnie bardzo dobrze poza zbyt mocno wyciągniętym z cienia drzewem, czyli dodać mu kontrastu i będzie bardzo dobrze.
Hmmm...nie znam się na obróbce i jesli można proszę o wyjasnienie uwagi kultena.
Jak Wy dostrzegacie takie rzeczy?

harb
07-07-2009, 22:52
Podejrzewam, że spotkasz się z opiniami, że za dużo góry choć mi to nie przeszkadza :D . Dla mnie bardzo dobrze poza zbyt mocno wyciągniętym z cienia drzewem, czyli dodać mu kontrastu i będzie bardzo dobrze.

zgadzam sie - drzewo wyglada na zbyt jasne i nawet jezeli je tylko lekko przyciemnisz to straci tę lekką poswiate :-D

kulten
07-07-2009, 22:53
Hmmm...nie znam się na obróbce i jesli można proszę o wyjasnienie uwagi kultena.
Jak Wy dostrzegacie takie rzeczy?

Sprecyzuj pytanie bo nie za bardzo rozumiem w czym rzecz?

Pablo 77
07-07-2009, 22:57

Tam tak zaswieciło i dlatego tak wyszło.Akurat w prawej czesci mocniej co widac po lisciach buraków:)

kulten
07-07-2009, 23:11
Bez urazy ale nie mogło tak zaświecić by między liśćmi światło tak spenetrowało wszystkie cienie :D .

Pablo 77
07-07-2009, 23:18
Bez urazy ale nie mogło tak zaświecić by między liśćmi światło tak spenetrowało wszystkie cienie :D .

Nie będe sie spierał możliwe że deko przedobrzyłem :)

baku127
07-07-2009, 23:27
. zbyt mocno wyciągniętym z cienia drzewem, .
O co chodzi?? Problem mam taki.że ja czegos takiego nie widzę, może inaczej nie znam sie i proszę o wyjaśnienie Twojej uwagi.

kulten
07-07-2009, 23:40