PDA

Zobacz pełną wersję : Przesiadka z D70 na D80 warto??

g888
25-09-2006, 09:46
Witam
Dawno mnie tu nie bylo, strasznie malo czasu na wszystko, nawet nie wiedzialem ze wyszlo takie codo jak D80 i tu moje pytanie, troche wczoraj poczytalem ale nie znalazlem konkrtenej odpowiedzi.... czy warto sie przesiasc z D70 na D80, jestem zwyklym amatorem pstykaczem d70 mi wystarcza, ale wiecie jak to jest.... czas na zmiany... tylko czy na d80 czy dolozyc do d200 czy dac sobie siana i zostac z d70...

w sumie tak jak dla mnie to zaleta bedzie: wiekszy lcd, wiekszy wizjer, martyca, chyba mniejszy problem z WB... czy cos jeszcze??

wady: chyba cos nie tak z ergonomia (nie wiem, mi moze podpasuje ale cos tak czytalem), nowa karta.... (za mojego lexara 1gb x80 dalem cos 700zl :( ), drugi akumulator trzeba kupic...

Jak Wy robicie duzo z Was sprzedalo wasze d70...

Pozdr
Grzesiek

Jacek_Z
25-09-2006, 10:40
jeżeli d70 ci wystarcza to zostaw go sobie, kup obiektyw.
jak wymiana to nie wiem po co na d200 - d80 ma prawie wszystko to samo. . To czego nie ma - tego i nie miał d70 - więc są to sprawy przez ciebie nie wymagane/nie wykorzystywane. Znowu - za zaoszczędzoną kasę kup obiektyw.

Dark
25-09-2006, 10:50
Też zastanawiałem się wielokrotnie nad tym problemem. Kupowałem sowjego D70s z całym "dobrodziejstwem inwentarza". Brakowało mi paru rzeczy, które zanjdziesz teraz w D80 (np. dedykowany grip, wstępne podnoszenie lustra, ISO 100, mniejsze szumy, wizjerek itp.). Stwierdziłem jednak, że dopuki wystarcza mi ten aparat nie będę inwestował w nowy. Czekam teraz na "upgrade" D200, bo jak na razie D80 wydaje się miejscami prześcigać swojego większego brata. Mam też dodatkowy czas na zebranie kasy :)

wrobell
25-09-2006, 10:57
[...]

w sumie tak jak dla mnie to zaleta bedzie: wiekszy lcd, wiekszy wizjer, martyca, chyba mniejszy problem z WB... czy cos jeszcze??

jak dla mnie trzy rzeczy:
- wizjer wspomniany przez Ciebie
- przycisk do zmiany trybu AF
- histogram YRGB