Zobacz pełną wersję : D60 czy D5000 ?
Witam !
otrzymałem w prezęcie Nikon D60 18-105 VR lecz nie ma w nim podglądu wykonania zdjęć z pomocą LCD, mam możliwość wymiany na D5000 z dopłatą oczywiście, lecz nie znam się na tyle czy jest warte zachodu całe zamieszanie ?
proszę o podpowieć czy jest znacząca różnica między w/w modelami aby dokonać zamiany ?
jeżeli tak proszę również o wskazanie :)
po to masz lustro zeby patrzec przez lustro :P
d5k ma lepszą matrycę, i to by było na tyle chyba :P
mam rozumieć że nie ma sensu przepłacać ?
niech inni tez coś powiedzą ;)
K-Krzysiek
30-06-2009, 23:25
niedawno był wątek D80 czy D5000
jeśli chodzi ci o life view, to chyba lepiej zamienić a hybrydę
jeśli chodzi tylko o zamianę body - no to lepiej D90, albo zostań przy tym co masz i zbieraj kasę na lampę albo lepciejszy :) obiektyw
ale i tak nie będzie life view (podglądu na żywo) tak jak w hybrydach, D90 trochę "oszukuje", fotki są trochę jaśniejsze niż histogram pokazuje
Piotrek Charchuła
30-06-2009, 23:25
Jak juz chcesz wymieniać do wymień na D90
dokładnie mam na myśli zmianę body ze względu na lifeview, i właściwie w tym tkwi dylemat
jaki obiektyw mam szukać ?
Piotrek Charchuła
30-06-2009, 23:35
Obiektyw 10-300 1.8
Napisz co chcesz fotografować bo bez tego ciężko raczej coś doradzić...
przeskakuję z tradycyjnej lustrzanki (Minolta 505si) na cyfrową więc są to moje początki, w większości będą to wypady rodzinne oraz zawody pływackie na krytych pływalniach
K-Krzysiek
30-06-2009, 23:41
Jeśli miałeś doczynienia z hybrydą, to takie aparaty pokazują jak będzie wyglądała fotka po naciśnięciu spustu do połowy, a w lustrzankach masz dokładnie pokazane to co widzisz przez wizjer life view (czyli na żywo a nie po zrobieniu fotki)
IMO jeśli tylko na LV to zmiana nie ma najmniejszego sensu.
teraz zaczynam rozumieć skąd się bierze frakcja przeciwników LV :-)
K-Krzysiek
30-06-2009, 23:42
Obiektyw 10-300 1.8
daj cynk gdzie sprzedają :)