Zobacz pełną wersję : zacięty obiektyw p50
witam mam problem z obiektywem w p50. Obiektyw jest zacięty podczas włączania aparatu (przez wyłożenie i ponowne włożenie baterii) od pozycji zacięcia lekko się wysunie i powróci do tego samego stanu zacięcia. Na ekranie pojawia się komunikat Błąd obiektywu. Może wie ktoś co można zrobić by aparat był znów w użytku ;) ( i oczywiście małym kosztem :p ) jak podałem za mało informacji czy czegoś banalnego nie zrobiłem to napiszcie bo z aparatami jestem zielony :(
stachmuszel
18-06-2009, 15:08
Miałem dokładnie to samo w L15. Obiektyw zaciął się od słabych baterii. Błąd obiektywu. Diagnoza serwisu - naprawa nie opłacalna. Oddałem do serwisu nieautoryzowanego. Powiedziano mi, że "strach to rozbierać". Podobno małpki Nikon-a to paść najgorsza ze wszystkich. Przykro mi to pisać, ale małpki Nikon-a nie polecę nikomu.
a więc stachumuszel nic się nie da zrobić :( a serwis jakby się podjął wziąłby więcej niż cena nowego aparatu :/ więc chyba lepiej już mi od razu kupić nowy ;) szkoda bo aparat rzadko używałem ale kilka stówek poszło :/ dzięki stachumuszel za pomoc i odpowiedz :) więc temat do zamknięcia ;)