Zobacz pełną wersję : proszę o opinie
andrzej_laskowski
31-05-2009, 18:56
Witam.
Koleżnaka poprosiła mnie o zrobienie plakatu. Ja jestem tylko od zdjęcia i techniki, a ona wymysliła koncepcję.
Sam jednak mam mieszane uczucia co do takiej "tfurczości", więc byłbym wdzięczny za Wasze opinie.
Czy nie zanadto pachnie kiczem?
Ma toto wisieć w pokoju modelki w wielkosci ponad 3m.
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img268.imageshack.us/my.php?image=71772479.jpg)
Osobiscie wolalabym powiesic 4 rozne zdjecia niz jak sam to nazwales "toto" :)
Dwa ostatnie fajna obrobka choc ten cross niekoniecznie pasuje do komunijnego.
nie wiem ale jakos nie przypada mi to do gustu :|
nie ze kiczowato ale jakos tak.. nawet nie wiem jak to okreslic; sorry :]
ale ja sie nie znam :D
jednakze dziewczynka bardzo ladna :)
pozdr.
Wioletta
31-05-2009, 20:13
Ludzie maja rozne pomysly
Ja bym nie powiesila tego na scianie, o matko jeszcze 3m :neutral:
Jesli chodzi o kolorki, to kazda ma cos w sobie i mi sie podoba, ale nie wszystkie razem, i to samo zdjecie jeszcze.
wiem jak potrafisz zrobić zdjecie - podaj jej swój pomysł i wykonanie, jestem pewien ze wówczas wszystko zagra :-D to o co pytasz niestety wyglada nieciekawie
Szczerze radzę odżółcić sukienkę na 3 (albo podkolorować odpowiednio wszystkie)i dać to w kwadrat (2 na górze, 2 na dole). Wtedy będzie miało sens jako "4 pory roku". I nie pytajcie mnie czemu w kwadrat, podobno symbolicznie się w prostokącie nie sprawdza,to ma jakiś związek z kołem czasu.
wybij jej to z głowy (nawet metodą siłową) to za jakiś czas Ci podziekuje ;)
Dziewczynki w tym wieku na ścianach swojego pokoju to raczej
wieszają zupełnie co innego.
Poradź mamusi aby w swojej sypialni powiesiła, to zobaczymy czy
będzie taka chętna.
No i co najwyżej pojedyncze zdjęcie, bo jest całkiem przyjemne, a zupełnie
nie mogę sobie wyobrazić na ścianie jej 3- metrowego pomysłu