PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z D50 :(

midab
18-09-2006, 11:53
W okienku gdzie wyświetla się przysłona pojawił się napis error.Robiłem wczoraj fotki i w pewnym momencie nie odbiła mi migawka, tak to wyglądało jak by był bardzo długi czas naświetlania. Aparat się zawiesił teraz mogę robić fotki tylko wygląda to tak jakby sie podnosiło tylko lustro i po 1-2 sekundach opadało ale nie ma żadnej fotki a mam napis Err co to się dzieje napis pojawił się w miejscu gdzie wyświetla się przysłona. Jestem początkującym w tej dziedzinie i może to głupio wyglada ale nie mam zielonego pojecia co się stało!

ALF
18-09-2006, 12:15
to może być błąd aparatu...
1 - wyłacz aparat, wyjmij baterię i odczekaj trochę...włóż baterię, odpal aparat i zrób zdjęcie na M z krótkim czasem
jeśli nie pomogło...powtórz...
jeśli dalej nie pomogło...
2- po włączeniu aparatu wciśnij przycisk reset na spodzie puszki taki mały guziczek...
wyłącz, włacz i próba...

jeśli nie pomogło - serwis...

midab
18-09-2006, 15:09
to może być błąd aparatu...
1 - wyłacz aparat, wyjmij baterię i odczekaj trochę...włóż baterię, odpal aparat i zrób zdjęcie na M z krótkim czasem
jeśli nie pomogło...powtórz...
jeśli dalej nie pomogło...
2- po włączeniu aparatu wciśnij przycisk reset na spodzie puszki taki mały guziczek...
wyłącz, włacz i próba...

jeśli nie pomogło - serwis...
chyba czeka mnie serwis probowałem wszystkiego na wyswietlaczy dalej mam napis Err oraznizej pojawil sie napis clock i migaja oba jednoczesnie :/

Szybszy26
18-09-2006, 16:14
Moim zdaniem masz problem z obiektywem a nie z aparatem. Proponuje odpiąć i podpiąć, ewentualnie zobaczyć ręcznie czy przysłona nie jest zblokowana.
Pozdrawiam

mOSAd
18-09-2006, 17:13
Też obstawiałbym obiektyw. Jeśli obiektyw ma pierścień przesłony sprawdź czy nie jest on w jakimś głupim położeniu. Włącz aparat bez obiektywu i zobacz czy nadal jest błąd. Jeśli jest to spróbuj jeszcze bez karty pamięci.