Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie Red Bull Air Race Porto 2008

    Witam wszystkich, przy okazji pobytu w Portugalii trafiłem przypadkowo na Red Bull Air Race - nie znam się zupełnie na samolotach ale muszę przyznać, że jak chłopaki się ścigają "po mieście" samolotami to robi to naprawdę duże wrażenie.
    Przed samymi wyścigami jest kilka pokazów które również ogląda się z zapartym tchem. Jeżeli będziecie mieli okazję załapać się na taką imprezkę to polecam, a w między czasie zapraszam na kilka fotek - uwagi mile widziane.

    pozdrawiam
    KS

    1.

    2.


    3.


    4.
    http://www.dryforest.pl

    sprzęt: od Hesji oczywiście

  2. #2

    Domyślnie

    fajne zdjęcia, szkoda że nie złapałeś tych Extr na boczku, podczas przelotu miedzy pylonami. Takie moje marzenie, żeby kiedyś polatać taką Extrą. To dopiero trzeba być dobrym pilotem, no na razie muszą mi szybowce wystarczyć.
    "Am Anfang schaute ich mich um, konnte aber den Wagen, von dem ich träumte, nicht finden. Also beschloss ich, ihn mir selber zu bauen." F.Porsche

  3. #3

    Domyślnie

    super otoczenie i warunki, niestety szkoda zamrozonych smigiel... ale i tak udane zdjecia...


  4. #4

  5. #5

    Domyślnie

    Mogę się nie znać, więc piszę jako niewykwalifikowany oglądacz Przede wszystkim na 1,3 i 4 pojazdy powietrzne za bardzo zlewają się z tłem - trzeba ich szukać. Panoramowanie przy dłuższych czasach byłoby chyba na miejscu. Albo inne operowanie GO.
    pozdrawiam
    Paweł
    www.pawelpawlak.pl

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pawel Pawlak Zobacz posta
    Przede wszystkim na 1,3 i 4 pojazdy powietrzne za bardzo zlewają się z tłem - trzeba ich szukać.
    Racja.
    Cytat Zamieszczone przez Pawel Pawlak Zobacz posta
    Panoramowanie przy dłuższych czasach byłoby chyba na miejscu.