Close

Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 93

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1

    Domyślnie pomóżcie wybrać bezlusterkowiec

    Miałam okazję chwilę pobawić się sony a7 (niestety nie pamiętam, która to była wersja) i chciałabym go przetestować nieco dłużej. Na początku miałam go wypożyczyć, ale kompletnie się to nie opłaca więc zostało mi kupienie używki i ewentualna sprzedaż dalej, jeśli się nie spodoba.
    Tu pojawia się pytanie do Was- na którą wersję polować? Wersja I jest w bardzo przyjaznych cenach, ale czy to już nie przeżytek? Na co zwrócić uwagę przy zakupie, żeby nie trafić na bubel?
    A może inne systemy oferują coś lepszego niż sony? O ile w kwestii lustrzanek z małą pomocą internetu potrafiłam skompletować swój sprzęt, tak tutaj jestem kompletnie zielona i liczę na Wasze dobre rady.

  2. #2

    Domyślnie

    W kwestii A7 i która wersja to pozostawiam Szacownej Ekipie spod znaku "psioniczno-nostalgicznego" działu

    Natomiast z mojej strony mogę śmiało na pierwsze bezlustro polecać coś ze stajni Fuji. Powiedz coś bliżej czego oczekujesz, co fotografujesz albo chciałabyś fotografować, itp więcej o samych założeniach z Twojej strony potrzeba.
    linktr.ee/zbigniewurban5150||Canon R|RF16/2.8 EF35/2IS RF50/1.8, Sigmy Art EF 35/1.4 50/1.4 135/1.8, TTA50/0.95, 7A50/1.1, VM75/1.5, EF85/1.2L II, EF16-35/4L IS, RF70-200/4L IS, RF24-105/4L|BG-E22||Fuji Xpro3 XE4|xf18/2 xf27/2.8RWR xf18-55/2.8-4 SY12/2 TT23/1.4 ||Pleśniaki|Heliosy 58/2 50/1.8, Takumar Super 55/1.8, Vivitar 135/2.8||iPhone 14 PRO||

  3. #3

    Domyślnie

    Co mnie w sonym na pierwszy rzut oka urzekło to to, że na ekranie widać dokładnie taki obrazek, który dostaniemy (uwzględnia zmiany parametrów) nie wiem, czy to jego bajer czy wszystkie bezlustra tak mają :P

    Mam pełen zestaw z lustrzanką (d7100, 3 szkła i lampę). Fotografuję trochę repo, portrety, sesje rodzinne itd.