Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1

    Domyślnie D7200 jakie wybrać karty pamięci

    Witam mam kilka pytań odnośnie kart pamięci do D7200. Jaki rodzaj kart wybrać SDHC czy SDXC, czy prędkość zapisu 90 MB/s będzie wystarczająca, jakie wybrać pojemności. Dużo osób poleca Sandisk i ja także chciałbym tą firmę wybrać tylko nie wiem jaki model. Z praktyki posiadaczy D7200 jak ustawić zapis kart , na jednej zapis Raw a na drugiej Jpg. Aparat będzie używany raczej amatorsko lecz z wykorzystaniem w miarę możliwości jego funkcji i żeby nie było konieczności za jakiś czas zmiany kart na inne. Zdjęcia będą Raw + Jpg, czasem jakieś wideo, raczej serii w Raw nie będzie, ale przy okazji to jakie minimum jest wymagane od karty do tego?

    Będę wdzięczny za wskazówki.

  2. #2

    Domyślnie

    Jestem amatorem, na D7200 robię tylko zdjęcia (zwykle nie robię żadnych filmów, a jeśli, to sporadycznie); zdjęcia robię na ustawieniach aparatu najwyższej jakości i wielkości RAW + jpg, różne, w tym czasem seryjne, sportowe (tu bez RAW).