Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22
  1. #1

    Domyślnie Sabina-800 prośba o wyjaśnienie funkcji

    Witam!

    Jako że nie zupełnie nie znam się na lampach a CLS to dla mnie czarna magia, proszę uprzejmie o wyjaśnienie następujących funkcji. Prośbę swą motywuję tym że nie lubię kupować kota w worku i nie wiem czy te funkcje będą mi wogóle potrzebne. Proszę jeszcze o pisanie własnymi słowami po ludzku a najlepiej na przykładach jak daną funkcję lampy można zastosować w praktyce. Proszę też o uwzgędnienie posiadanego przezemnie sprzętu czyli nikona d70s i T17-50.

    1. mozliwosc uruchomienia blysku modelujacego i jak to się ma do d70s
    2. błysk stroboskopowy
    3. AA - (EDIT: automatyka przysłony tylko w sb-800)
    4. wbudowana fotocela SU4 (czym różni się w praktyce wyzwalanie fotocelą a cls)
    5. GN - (EDIT: Tryb manualny z preselekcją odległości tylko w sb-800)
    6. A - (EDIT: Automatyka bez ttl tylko sb-800 w takim razie jakim sposobem dobiera błysk?)

    Zależy mi na dobrej współpracy radiowej z tym aparatem co zrobić, dokupić, żeby lampa była odpalana radiowo i żeby nie utracić ttla bo liczę się że te sterowanie błyskiem lampy wbudowanej w plenerze to może nie zdać egzaminu gdy będzie za jasno. Dzięki za odpowiedzi.
    Ostatnio edytowane przez worph ; 24-05-2007 o 10:17
    D70S l T17-50 l F717

  2. #2

    Domyślnie

    Wybacz poczucie humoru worph, taki dzień. Na pewno ktoś pomoże.
    Ostatnio edytowane przez Radosso ; 24-05-2007 o 00:16
    Nie jest trudno zrobić takie zdjęcie, trudniej jest znaleźć takie miejsce
    D700 | D70s | Canon G9 | Nikkor 24-70mm 2.8 | Nikkor 16mm 2.8| Sigma 18-50 f2.8 | Sigma 70-300 f4-5.6 | SB800 | Manfrotto|

  3. #3

    Domyślnie

    Gratuluję dobrego samopoczucia. Jak widać nie za wiele do powiedzenia w temacie (EDIT: wybaczam )
    Ostatnio edytowane przez worph ; 24-05-2007 o 10:20
    D70S l T17-50 l F717

  4. #4

    Domyślnie