Close

Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 76
  1. #1

    Domyślnie jaki aparat lepszy?

    Witam chciałbym się doradzić.
    Co było by lepsze do robienia zdjęć krajobrazu- np : lasy, jeziora itp
    Ktoś mi polecił nikona d3100 z obiektywem 18-105 mm vr.
    Jeszcze się zastanawiam nad kompaktem z wymienną optyką.
    I pytam się was co było by lepszym rozwiązaniem ??
    Mam do wydania gdzieś około 1900 złotych
    Podkreślam jestem amatorem ale lubię się uczyć.

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piter203 Zobacz posta
    Witam chciałbym się doradzić.
    Co było by lepsze do robienia zdjęć krajobrazu- np : lasy, jeziora itp
    Ktoś mi polecił nikona d3100 z obiektywem 18-105 mm vr.
    Jeszcze się zastanawiam nad kompaktem z wymienną optyką.
    I pytam się was co było by lepszym rozwiązaniem ??
    Mam do wydania gdzieś około 1900 złotych
    Podkreślam jestem amatorem ale lubię się uczyć.
    Nie ma kompaktów z wymienną optyką. Kompakt - czyli jak sama nazwa mówi - wszystko ściśnięte razem.
    Te małe z wymienną optyką to bezlusterkowce.

    A co lepsze - wszystko zależy jaki to ma być aparat z wymienną optyką, bo te się bardzo różnią i do czego ma służyć.
    Certo Six 2.8/80, Zenity, Praktica BX20
    Nikon
    D7000; S17-50/2.8, D610; 16--200/2.8, T70-300USD | Metz 50 AF-1

  3. #3

    Domyślnie

    Mój błąd pomyliłem się nazwach .To robienia zdjęć krajobrazu- przyrody : jeziora , lasy tego typu zdjęć mi jest potrzebny aparat.
    I tak zastanawiam sie co lepiej by wyszło dla mnie d3100 czy jakiś bezlusterkowec
    Ostatnio edytowane przez piter203 ; 18-04-2014 o 23:20

  4. #4
    GL
    Gość

    Domyślnie

    Lepszy stosunek ceny do możliwości ma lustrzanka.

  5. #5

    Domyślnie

    Weź też pod uwagę gabaryty/wagę czasem poręczność ma znaczenie, lustrzanka zajmuje znacznie więcej miejsca
    D7000 |N18-105|N28-70|N70-210|N10-24|S17-50|SB26x2|SB910| |Soligor2x|Jupiter200|Helios44M5|
    Grecja2013