Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33
  1. #1

    Domyślnie Pytanie do profesjonalistów ;)!! Help!

    WITAM!

    mam 2 pytania na które nie znam/nie mogę znaleźć odpowiedzi

    1. jak uzyskać identycznie naświetlone zdjęcie w trybie M i A?

    -robię zdjęcie w M , 1/200 , f4 lampa wbudowana wychodzi zdjęcie poprawne
    -robię zdjęcie w A, 1/60 , f4 korekta ekspozycji -1,7 działki (pomiar cw) ( -1,7 działki chyba odpowiada przejściu z 1/60 na 1/200?) ( korektą ekspozycji chce odciąć światło zastane)
    zdjęcie wychodzi całkowicie inaczej naświetlone,( jest ciemniejsze) czy korekta ekspozycji wpływa w trybie A na czas naświetlania? cały czas w d80 mam na wyświetlaczu 1/60? sadzę wiec ze czas zmienia się w mechanizmie i nie jest wyświetlany na wyświetlaczu? proszę poprawcie mnie jak się mylę jestem laikiem..


    2. -robię zdjęcie w M , 1/200 , f4 lampa wbudowana wychodzi zdjęcie poprawne - ładnie oddane kolory zielonego fotela
    --robię zdjęcie w M , 1/60 , f4 lampa wbudowana (1/60 chce wpuścić więcej światła zastanego) - zdjęcie wychodzi ciemniejsze, zielony fotel juz jest ciemniejszy? a nie powinno być tak że jest jaśniejsze?

    aparat to d80

    dziękuje i proszę o wyrozumiałość i wyczerpującą odpowiedz
    pozdrawiam!
    Ostatnio edytowane przez mlodykrk ; 17-02-2012 o 20:17

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mlodykrk Zobacz posta
    r( korektą ekspozycji chce odciąć swiatło zastane)
    ???? Co masz na myśli?

    Cytat Zamieszczone przez mlodykrk Zobacz posta
    dziękuje i prosze o wyrozumiałość i wyczerpującą odpowiedz
    pozdrawiam!
    A my "profesjonaliści" prosimy o
    a) temat oddający treść pytania,
    b) używanie znaków interpunkcyjnych, wykazałem sporo wyrozumiałości czytając.

    Trochę systematyczności, zdjęcia z EXIF-ami byłyby pomocne. Masz Auto ISO?

    Najpierw helpnij sobie sam..
    Ostatnio edytowane przez JacekCz ; 17-02-2012 o 20:14