Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie P i D na firmie.

    Witam , jest to moja 1 sesja, na którą wybrałem się z koleżankami na firmę( po lewej Patrycja, po prawej Daria). Nie do końca wiedziałem czego sam oczekuję, wiele kadrów jest, lecz na sam początek pokaże 1 zdjęcie. Nie znam się zbytnio na photoshopie itp, więc nie obrabiałem jakoś tych zdjęć. Liczę na krytykę (Jeżeli coś nie tak napisałem/zrobiłem -zabijcie mnie heh) . Pozdrawiam.

  2. #2
    conik
    Gość

    Domyślnie

    na poczatek proponowalbym wstawic wieksze zdjecie a rowniez znacznie powiekszone logo z wiekszym napisem PHOTOGRAPHY bo nikt sie nie skapuje ze jestes wielkim fotografistą
    wybacz sarkazm....imo kosz...jesli nie wiesz sam czego chcesz takie wlasnie sa efekty a przy okazji jestes przykladem zjawiska "mam aparat jestem fotografem"

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez conik Zobacz posta
    na poczatek proponowalbym wstawic wieksze zdjecie a rowniez znacznie powiekszone logo z wiekszym napisem PHOTOGRAPHY bo nikt sie nie skapuje ze jestes wielkim fotografistą
    wybacz sarkazm....imo kosz...jesli nie wiesz sam czego chcesz takie wlasnie sa efekty a przy okazji jestes przykladem zjawiska "mam aparat jestem fotografem"
    Tzn, miałem na myśli, że nie wiem czego oczekuje zbytnio w pozycjach od dziewczyn. No te stwierdzenie takie nie do końca, ale ok .
    Jeszcze jeden pstryk.

    http://www1.picturepush.com/photo/a/...9/DSC-2094.jpg

  4. #4

    Domyślnie

    Na początek polecam poczytać i dostosować się do poniższego:

    http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=132468

    A jeśli chodzi o zdjęcie to mz do kosza.
    podpis niezgodny z regulaminem forum

  5. #5

    Domyślnie

    conik wyluzuj
    ASO jeszcze czapki i szalika brakuję w tak mocne słońce. Następnym razem fotografuj dziewczyny pojedynczo np. przy murku, na tle drzewa itd... unikaj mocnego słońca. Zdjęcia, które zaprezentowałeś nijak się mają do portretów, po prostu pstryki.