Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Domyślnie Zielony - dzięcioł ;-))

    Serdeczne podziękowania kolego fotografom przyrody z Łazienek Królewskich w Warszawie za serdeczność i wdrażanie w arkana fotografii przyrodniczej. Szczególnie koledze ,,canonierowi" za instrukcję wabienia ptaków . Obróbka wsadowa więc nie najlepsza.
    1

    2

    3

    4

    5

    6


    serdecznie pozdrawiam
    Mariusz
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

  2. #2

    Domyślnie

    Na 5 super oko wyszło, przez co ją wybiorę

  3. #3

    Domyślnie

    Jedź sobie od "3" w góre, wygląda to tak jakby na jednym drzewie siedziały trzy dzięcioły . Kadry nie porywają, nieostro, brzydkie niebo i ogólnie takie bez wyrazu te zdjęcia Ale ładnie świeciło chociaż. Dzisiaj byłem na zdjęciach i też mi takie trzy stukały w lesie i miałem je focić, ale stwierdziłemże to nie ma sensu bo jest między nami tyle gałęzi, że na zdjęciu i tak nic nie byłoby widać
    Pozdrawiam, Michał!
    BLOG

  4. #4

    Domyślnie

    Piątka na piątkę

  5. #5

    Domyślnie

    sorry, ale mi nic nie pasuje - nieostre i jakoś kolory mi nie odpowiadają.

  6. #6

    Domyślnie

    jak kolega TMB

  7. #7

    Domyślnie

    Widzę że ostatnio pokazujesz coraz wiecej fajnych fotek i coraz większą różnorodność gatunków ptaków-Brawo.
    Co do powyższych zdjęć: samica dzięcioła zielonego , zdjęcie dokumentacyjne.
    Moim skromnym zdaniem za duży bałagan,plątanina.
    Zdjęcia robione "z dołu" przez co perspektywa mało ciekawa.
    6 byłaby ok gdybyś skadrował w pionie i nie zabrakło ostrości w całym kadrze.
    Walcz dalej i pokazuj efekty.
    Pozdrawiam

  8. #8

    Domyślnie

    Zapodaj mu co smacznego to bestyja niżej zlezie

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomek61 Zobacz posta
    Widzę że ostatnio pokazujesz coraz wiecej fajnych fotek i coraz większą różnorodność gatunków ptaków-Brawo.