Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: D50 error r12

  1. #1

    Domyślnie D50 error r12

    W 2006 roku kupiłem D50 i bylem szczęśliwym posiadaczem aż do kwietnia 2010 kiedy to nagle na wyświetlaczu pojawił się error r12. Próbowałem zmieniać obiektyw, kartę, baterię i nic. Oddałem mojego D50 do serwisu w Warszawie i usłyszałem że naprawa będzie kosztować 850 zł. Postanowiłem zrezygnować z naprawy i kupiłem D90, po czym odebrałem D50 uiszczając opłatę 30 zł. za postawienie diagnozy. Moje zdziwienie było wielkie kiedy po założeniu baterii, obiektywu i karty, D50 ożyło i działa do dnia dzisiejszego. Co Wy na to?
    Nikon D90, D50, Nikkor 50, 18-55VR, 18-70, 70-300VR, sb900. Jestem amatorem a zdjęcia robię bo lubię!

  2. #2

    Domyślnie

    Zajrzyj do instrukcji D50. r12 to nie tyle błąd, tylko info o tym, że w buforze jest 12 zdjęć oczekujących do zapisu na karcie. Może to być wina karty, lub jednak też aparatu, że te zdjęcia nie są "zrzucane" z bufora na kartę.

  3. #3

    Domyślnie

    Ciekawe co chcieli w takim razie naprawiać za taką kasę .
    Nikon

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piterdm Zobacz posta
    Ciekawe co chcieli w takim razie naprawiać za taką kasę .
    dokładnie.. ;/

  5. #5

    Domyślnie

    zapewne chcieli wymienić na inny egzemplarz z allegro ^_^

  6. #6

    Domyślnie

    Zajrzyj do instrukcji D50. r12 to nie tyle błąd, tylko info o tym, że w buforze jest 12 zdjęć oczekujących do zapisu na karcie. Może to być wina karty, lub jednak też aparatu, że te zdjęcia nie są "zrzucane" z bufora na kartę.


    No widzisz ja tego nie wiedziałem ale ktoś kto pracuje w jedynym, autoryzowanym serwisie nikona raczej powinien wiedzieć.
    Nikon D90, D50, Nikkor 50, 18-55VR, 18-70, 70-300VR, sb900. Jestem amatorem a zdjęcia robię bo lubię!

  7. #7

    Domyślnie

    Faktycznie, serwis zaszalał. Pewnie poszli po całości i chcieli wymienić płytę główną w aparacie, bo zapewne zostało im ich jeszcze trochę...

  8. #8