Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31
  1. #1

    Domyślnie S 10-20 czy N 18-200 w podróży

    Witam,

    Zawsze byłem zwolennikiem rozwiązywania takich dylematów samemu bo informacji w necie jest dużo i tak naprawdę nikt inny nie wie tak dobrze jak ja czego mi trzeba. Dopadło jednak i mnie. Prawdopodobnie dyskusja (która mam nadzieję się wywiąże) jeszcze bardziej mi namąci w głowie, ale może nie.
    Do rzeczy. Dylemat jak w tytule. Nie miał bym go gdybym nigdzie się nie wybierał i waga / wygoda nie była by dla mnie ważna. Wziąłbym Sigmę, bo chciałbym czasem szerzej.
    Jednak waga / wygoda ma znaczenie (jakość myślę, że mniej bo jestem amatorem) bo jadę z żoną w podróż prawdopodobnie roczną dookoła świata (zaczynamy od australii, zobaczymy co dalej) i sprzęt foto najlepiej jakby nie ważył za dużo i miejsca za dużo nie zajmował. Ale też dobrze by było mieć ze sobą szkła, które pozwolą na uchwycenie zarówno krajobrazu jak i ustrzelenie kangura.

    Opcje widzę 2:
    1. Sprzedaję SB-600 (~600), bo coś muszę sprzedać by kupić móc coś
    Kupuję S 10-20 (~1500) i biorę:
    10-20, 18-70, T 55-200
    Do tego, do gorszych warunków i jakości przydała by się 35
    wynik finansowy ok. -900 zł

    2. Sprzedaję SB-600, 18-70 i 55-200 (~600+500?+300?)
    Kupuję N 18-200 i biorę:
    18-200
    Do tego, do gorszych warunków i jakości przydała by się 35
    wynik finansowy ok. 0 zł

    Chyba, że opcja 2 + Sigma i jest wypas, ale trochę większe koszta, a jeszcze przydał by się jakiś plecaczek.
    Którą opcję byście wybrali?
    Ostatnio edytowane przez merfi ; 25-08-2010 o 13:18
    D90, S10-20, N35, N18-55, SB600
    http://wkoloswiata.blogspot.com

  2. #2

    Domyślnie

    ja bym szczerze mówiąc nic nie zmieniał w Twoim zestawie, chyba, że tego dziadoskiego tamrona na n70-300vr

    18mm to wcale nie tak wąsko i do albumowych zdjęć w zupełności wystarczy moim zdaniem

  3. #3

    Domyślnie