No wiadomo jak uważasz i jak możesz. Za 5-7 tys tez kupisz motor do jazdy, może nie za daleko od domu, ale do obycia się z ruchem ulicznym i z mechanikami się nada
Szukaj
No wiadomo jak uważasz i jak możesz. Za 5-7 tys tez kupisz motor do jazdy, może nie za daleko od domu, ale do obycia się z ruchem ulicznym i z mechanikami się nada
Ja Ciebie doskonale rozumiem dlaczego nie możesz kupić motocykla, ale jak będziesz tak z zamknięta głową podchodził to po prostu nie kupisz. Opcje są dwie, albo zdrowy porządny motor jak masz kasę za 14-17 tys albo coś do kulania się na początek za kilka tys zł czyli 5-8 tys zł. Pośrednie rozwiązania bez sensu. Pierwszej opcji nie możesz zrealizować bo samochód trzeba kupić do życia potrzebny, a na drugą opcję nie masz własnej akceptacji. Kurtę odkupie bo fajna i rozmiar pasuje
Jak ktoś ma ciśnienie na jazdę to będzie latał nawet na starej miotle, natomiast jak jest takie zastanawianie się; a czy dobry, a czy pasuje, a czy różowy czy czerwony, a czy duży czy mały, a czy się nie psuje to lepiej sobie odpuścić i dać czas. Może wrócić po upływie jakiegoś okresu.
Kupowanie motocykla na siłę to jest zupełne nieporozumienie szczególnie, że to nie jest bezpieczna zabawka.
Pozdrawiam
Marcin
No właśnie chce kupić coś bezpiecznego cbf600 fajna ale lekko małą. Ale do turlania się na początek ok. Ale pozycja na moto też średnia.
Z8 + FTZ II | S 24 1.4 ART | Z 35 1.8 S | N 85 1.8 G | SB700
Było D90 | D7100 | 2 x D750 | Z6 II
Mały moto dla Ciebie pokroju XJ6 czy CBF 600 to moim zdaniem ciut za mały. Yamha FZ6, Bandit 650, GSR ze świetną pozycją to już motocykle przejściowo do wytrzymania z Twoim wzrostem. najlepszy Bandit bo największy i najcięższy
Musisz zaakceptować, że tani w zakupie to drogo będzie w utrzymaniu, droższy w zakupie jest szansa na 2-3 sezony jazdy bez dokładania kasy. Po prostu inaczej się nie da. Ludzie jak mają coś dobrego to cenią. ja maja jakąś lipę przechodnią z rąk do rąk co sezon to starają się zepchnąć. Pamiętasz tą bordową Hornetkę co jeździłeś oglądać, za zdjęć rokował i poszła za 14500zł a gość chciał 14900.
Poszła dwa dni później. Ładna była. Ale to był 2 obejrzany przeze mnie motocykl i pierwszy Hornet ten model i dużo kasy i jeszcze garazowanie przez zimę dochodziło... nie wiem w tym roku dużo wydatków...
Z8 + FTZ II | S 24 1.4 ART | Z 35 1.8 S | N 85 1.8 G | SB700
Było D90 | D7100 | 2 x D750 | Z6 II
Dlatego zbliża się dobry czas na zakup, zaoszczędziłeś na garażowaniu to z tych wymarzonych 12 tys podnieś budżet zakupowy do 13-14 tys to coś znajdziemy w miarę rokującego. Sporo tych motocykli oglądałeś wiec już trochę wiesz czym ten biznesik pachnie. Priorytet to motor nie przechodni co w 7 lat miał 5 właścicieli w Polsce i 2 we Francji . No i niestety mus ruszyć 4 litery swoje w drogę, bo pod dom nikt Ci ładnego moto nie podprowadzić abyś łaskawie go kupił.
10k i mozna miec spoko okolo 10 letni moto klasy 600 cm3.
Wystarczy tylko w koncu wyrazic zdecydowana chec zakupu
Wiecej dzialania a mniej rozkminy
Fuji S5Pro / D90 / F801 / F601 / Reflecta / N16-85VR / N50f1.4G / T70-300 / S24-70HF / H50f2 / Benro A-198n6 / Triopo B3 / CPL / Cokin / Hitech.
Pozdrawiam, Krzysiek.
Tyle, że Sokolink chce moto za małe pieniądze, moto zadbane, ładne nie porysowane i jeszcze do tego doinwestowane na maxa no i jakiś powabny model na laski Aaaaa i nie z cofanym licznikiem
Skontaktuj się z nami