Przykro mi to pisac. Ale to ty piszesz bzdure.
Czyli wezmy sportowa opone na tyle i dajmy jej zywotnosc 15-tys. To wedlug ciebie przednia starczy na 30-45tys.
Wskaz mi marke sportowych opon, ktore tyle wytrzymuja.
A teraz wezmy twardsze opony sportowo-turystyczne i dajmy tylnej 20-3o tys. To przednia zrobi ile? 60-90tys. A ile bedzie mila wtedy lat. No i wynik godny pozazdroszczenia przez opony do samochodow.
Nie lubie jak mi sie zarzuca pisanie bzdur, bo nie ma mam w zwyczaju klepac co mi slina na jezyk przyniesie, wiec jeszcze 3 przyklad;
Wezmy najtwardsze czysto turystyczne opony(np takie jak w criuserach) i jesli tylna dobila do 40- 50 tys przy oszczednej jezdzie to ile osiagnie przednia-100-150 tys,
Dzwon do Dunlopa, ze masz nowy sklad rewolucyjnej mieszanki
Opony wymienia sie razem jako calosc. To, ze jak tylna zuzywa sie szybciej i jak jest lysa a przednia ma jeszcze troche bieznika, to nie znaczy ze sie ja zostawia.
Bo przednia opona oczyszcza droge w deszczu przed tylna i stabilizuje tor jazdy przy hamowaniu. Plus pare innych funkcji.
Nie no, mozna tak robic jak piszesz, mozna tez na motobazarze kupic nowki sztuki 6- letnie lezakowane, ktore producent dal do utylizacji po 5 latach jak mu nie zeszly.
Mozna tez owiewki na druty wiazac i da sie jezdzic...
Szukaj
Skontaktuj się z nami