Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Question niedoświetlenie w niedoświetlonych miejscach

    witam

    jestem początkującym posiadaczem nikona D3000 (obiektyw kitowy), tak się składa, że zazwyczaj robię zdjęcia na jakiś imprezach (czytaj w pomieszczeniu) i niestety te zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia. powodów jest kilka : brak statywu więc czas naświetlania większy niż 1/60s wogóle nie wchodzi w grę; jasność za ostrość nieuczciwa wymiana, wyższe iso powoduje nieszczęsne ziarna, lampa błyskowa czasem psuje klimat. dlatego mam pytanie jak sobie poradzić gdy nie chcę fotografować z lampą, na krótkim czasie naświetlania oraz przy jak najniżej ustawionym iso ? który tryb pomiaru światła jest najbardziej optymalny dla pomieszczeń o nierównomiernym świetle? dlaczego mam wrażenie, że zdjęcia robione starym kompaktem w pomieszczeniach są lepsze niż robione lustrzanką?

    z góry dziękuję za każdą odpowiedź

  2. #2

    Domyślnie

    no nie mow ze zrobisz zdjecie kompaktem bez lampy w ciemnym pomieszczeniu

    praw fizyki nie przeskoczysz, lampa, wyzsze iso, dluzszy czas

  3. #3

    Domyślnie

    Pomiar światła nie zwiększy ci ilości światła... pokaż nam to lepsze zdjęcie z kompakta i gorsze z dSLR
    Reszta jw.
    Pozdrawiam! Marcin fotoblog fotografia
    F100,D700,D80 | N 35/2D 50/1.4D 105/2.8D 24-85G 35-70/2.8D 75-150/3.5AiS | Σ 12-24 70-300 | Sonnar 300/4 | Soligor 135/2.8 | SW 150/750 | SB-800/400 | LS-2000 | HEQ5

  4. #4

    Domyślnie

    'zdjecia na imprezach' to rozumiem fotografowanie ludzi z bliska, tak?