Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1

    Domyślnie Konfiguracja komputera

    Bardzo prosze osoby biegłe w temacie o pomoc. Wstepnie skonfigurowałem sobie kompa pod obróbke zdjec. Ale nie jestem znawca od strony technicznej. czy elementy, które zostały zaprezentowane maja racje bytu w tym zestawie? Oto jego skład:

    Procesor CORE 2 QUAD Q8200 2.33 GHz LGA775 I
    Płyta główna GIGABYTE GA-EP43-DS3L Intel P43 Socket 775
    Pamiec 4x KINGMAX DDR2 1024MB PC 1066
    Grafika GIGABYTE GeForce with CUDA 9600GT 512MB DDR3

    Zasilacz i dyski pomijam bo już mam dopasowane do potrzeb. Zgodnie z radami będzie to WD Raptor pod system i drugi tez chyba WD na resztę ( odpowiednio pojemny oczywiście).
    Sprzedawca mówił mi ze ceny sprzętu lekko poszły w górę, a to dlatego ze wchodzą nowe rzeczy. a te starsze , ale jeszcze z górnej polki stoją w cenie. Nie znam się na tym, dlatego moje pytanie. Jasne ze można skonfigurować kompa za o wiele wyższą kasę, ale dla moich potrzeb taki może wystarczyć w zupełności.
    Proszę o sugestie, albo potwierdzenie tej składanki.
    AF nie jest koniecznoscią

  2. #2

    Domyślnie

    Tutaj masz cały długaśny wątek o tym.

    Osobiście zaś uważam że lepiej troszeczkę przyoszczędzić na nowościach typu najlepszy procek zaś dopłacić do porządnego zasilacza, wydajnej (chłodnej) obudowy oraz zasilacza awaryjnego UPS. Nie wspominam z oczywistych względów o monitorze

  3. #3

    Domyślnie

    "Tutaj masz cały długaśny wątek o tym."

    Właśnie od tego zacząłem i skrupulatnie go przeczytałem. Ja chce tylko potwierdzenia czy to zagra ze sobą. Nie znam tylko tych pamięci , które mi polecono. Jak zacząłem sam konfigurować to cena zaczęła być zbyt kosmiczna.
    AF nie jest koniecznoscią

  4. #4

    Domyślnie

    fajny "automatyczny" konfigurator ma Komputronik - pokazuje nawet czy komponenty są kompatybilne !
    Spróbuj może wpierw tam.

  5. #5

    Domyślnie