Close

Strona 1 z 15 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 141

Wątek: czy warto?

  1. #1

    Domyślnie czy warto?

    Witam. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem analoga. Moje doświadczenia fotograficzne są ubogie, od pol roku fotografuje d60 ale nie wiedzieć czemu widząc analoga bardzo chce go mieć Dlatego mam do Was pytanie: czy warto? Czy jakoś obrazu jest lepsza na filmie? Co jest w tym tradycyjnym filmie (oporcz pelnej klatki, bez cropa) że nadal jest to popularne?
    Może i głupie pytania ale nie znam się na analogowej fotografii, a z drugiej strony coś mi mówi że chciałbym robić 'tradycyjne' zdjęcia.
    Rozglądam się za jakimś nikonem i narazie taki jaki bym chcial znalazłem f80, do tego bym mógł podpiąć 50 1/8 D z d60 więc coś na start bym już miał
    Chciałbym od Was, bardziej doświadczonych się dowiedzieć, co takiego film może mi zaoferować
    Pozdrawiam
    Łukasz

  2. #2

    Domyślnie

    Ogolnie - chyba niepotrzebnie zakladales nowy watek, poszperaj po forum.
    Na poczatek (w moim zyciu fotograficznym) to w analogu byla Cmena 8 nie mylic z 8M (na maly obrazek), a F80 hmmm... automat sam wszystko dobierze, chcesz sie czegos nauczyc czy tylko tak dla "szpanu", sam zadaj sobie to pytanie, jak chcesz sie nauczyc to najwyzszy model aparatu, ktory bym Tobie polecil to Zenith E, a i to tez juz calkiem sporo . Chcesz sie uczyc "tradycyjnej" fotografi ? Skorzystales kiedys z trybu manual w swoim aparacie ?

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Sentiel ; 23-01-2009 o 01:41 Powód: ech te literowki :(

  3. #3

    Domyślnie

    fotografuje tylko w manualu chyba że założe 50 f1.8 to korzystam z trybów priorytetu przeslony/czasu zeby w wizjerze mieć dalmierz bo niestety w M dalmierza nie uświadcze automatu nie tykam już, bo to głupek chociaż bywa ze ja jeszcze wiekszy od niego

  4. #4

    Domyślnie