Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1

    Domyślnie Katalogowanie zdjęć

    Witam,
    Jestem nieco nowy w temacie, poszukuję jakiegoś programu do katalogowania zdjęć. Zasadniczo poza standardowymi możliwościami typu tagowanie etc. zależałoby mi na czymś takim, żeby można było swobodnie archiwizować zdjęcia na płytach, zaś ich tagi, ew. miniaturki mieć w jakiejś bazie na dysku. W ten sposób po wyszukaniu mógłbym się zorientować na jakiej płycie znajdują się interesujące mnie zdjęcia.
    Nie znalazłem niczego w ten deseń, ale ufam, że coś polecicie Najmilej by było, jeśli aplikacja byłaby darmowa i dostępna pod Linuksa.

  2. #2

    Domyślnie

    polecam digikam genialny soft na linuksa kataloguje w nim bardzo dużą ilość fotek i w połączeniu z dodatkiem kipi-plugins wręcz wymiata.
    Pozdrawiam Paweł
    a D80 nadal robi zdjęcia ... | Forum Farmaceutyczne

  3. #3

    Domyślnie

    Popraw mnie, jeśli się mylę (a mam nadzieję, że tak ), ale...
    Czy digikam aby umożliwia to, o czym napisałem? Tj. archiwizacja na płytach w takim sensie, że mam bazę zdjęć na dysku wraz z wszelakim otagowaniem, EXIF-ami (ew. miniaturkami) etc. i mogę wyszukać na której płycie znajduje się dane zdjęcie? Z tego, co się orientuję, to digikam w zasadzie wymaga, żeby nasze zdjęcia siedziały w jednym katalogu na dysku i już...
    Dodam, że na obróbce i innych bajerach mi w ogóle nie zależy, od tego są inne programy (chociaż też możecie polecić jakiś dobry soft pod Linuksa, na razie trzymam się rawstudio, rawtherapee i ufraw). Interesuje mnie porządny zarządca archiwum.

  4. #4

    Domyślnie

    Proponuję coś takiego

    http://www.fotografuj.pl/Article/Kat...na_dysku/id/54

    następcą tego programu jest

    http://www.microsoft.com/expression/...aspx?key=media

    pod tym linkiem można również obejrzeć film demonstracje programu.