Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    vviissiioonn
    Gość

    Domyślnie !!!! Potrzebny Nauczyciel Wrocław d300!!!!

    ]Witam potrzebuje prywatnego nauczyciela we wrocławiu który wytłumaczy mi i nauczy obsługi apartatu D300 z lustrami Nikon - 80-400mm f/4.5-5.6D ED VR AF, Nikon - Micro-Nikkor 105mm f/2.8G ED-IF AF-S VR , Nikon - Nikkor 85mm AF f/1.4D IF Lens , Nikon 18-200mm Nikkor f/3.5 Zoom Lens IF-ED, Lampa SB-800 i Nikon - Wireless Speedlight System do macro fotografi. Foto zajmuje sie od dziecka Zenit własne lab.... ale do niedawna Panasonic lumix fz-50. Miałem okazje zainwestowac tanio w powyższy zestaw z USA i chciałbym profesjonalnie podejśc do Tematu, Jako takie pojęcie o foto juz mam,jestem samoukiem , dopiero niedawno zapisałem sie na stidium fototechnika, Ale wydaje mi sie ze prywatne zajęcia o wiele więcej mi dadzą, jak ktoś chciałby mi odpłatnie pomóc w weekendy ( poniewaz pracuje nie mam czasu w tyg) to prosze o odp. albo tel 793-17-04-83, pawel.martynowicz@vp.pl fajnie by było a jak ktoś chiałby uzyczyć swojej wiedzy np na piwku na wyspie fotografując uniwersytet nocą, to z checią przyniosę sześciopaczek......

  2. #2
    Motorniczy
    Gość

    Domyślnie

    To trzeba zakładać związki zawodowe .

  3. #3

    Domyślnie

    jejku.. czego tu uczyć... instrukcja jest tak przejżysta że z niej można wyciągnąc wszystko na temat obsługi napisz na pw co chcesz wiedziec bo ja szczerze nie rozumiem... jestem z wrocka i mam dczysta jak cos
    trochę złomu w dużym plecaczku.

  4. #4
    sailor
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vviissiioonn Zobacz posta
    ]Witam potrzebuje prywatnego nauczyciela we wrocławiu który wytłumaczy mi i nauczy obsługi apartatu D300 z lustrami Nikon
    Foto zajmuje sie od dziecka Zenit własne lab
    Jako takie pojęcie o foto juz mam,jestem samoukiem , dopiero niedawno zapisałem sie na stidium fototechnika, Ale wydaje mi sie ze prywatne zajęcia o wiele więcej mi dadzą
    prosze napisz ze to zart