Close

Strona 1 z 13 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 123

Wątek: 5D-(wydzielony)

  1. #1

    Domyślnie

    Dziś się zacząłem bawić trochę 5d na dworze. Istna rewelka jak dla mnie. Przykładowe zdjęcie na ISO 1000, 200mm + TC 2x, f 5.6 (przy 20d na tych parametrach niestety było mydło z telekonwerterem). Zdjęcie resizowane o połowę.

    http://www.negatyw.org/test/5d1000.jpg
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  2. #2

    Domyślnie

    No a teraz przydało by się żeby ktoś cyknął podobną fotkę D200+ podobny tandem. i też resize...
    Robiłem dzisiaj w pomieszczeniach iso nie schodziło poniżej 800... wahało się właśnie około 1000. I powiem wam że z d200 spokojnie pociągniesz równie dobre fotki... Po resize 50% też by było pięknie…

    Nie mam WWW swojego, nie znam się na tym bo bym podrzucił jakąś fotkę w EKSTREMALNYCH warunkach a nie ze środka dnia.

    [ Dodano: Czw 30 Mar, 2006 ]
    A jak balans bieli dobierał mmmmmmmmmm bajka bajka.

    Jedna rzecz mnie zaskoczyła... system błysku. Robiłem tym pierdzidełkiem wbudowanym(chociaż jeszcze tak mocnej lamy wbudowanej nie widziałem... to tak OT). I nie mogłem sobie poradzić… Działa to wszystko zupełnie inaczej niż w d70, bo już o f80 nie powiem.
    Druga lamelka strasznie dopala… musze pobawić się na spokojnie z nią i z Sabinką…
    Pozdrawiam Marcin
    "Zdjęcie można zrobić wszystkim, tylko po co się męczyć skoro jest Nikon "
    "Oby piękno miało moc wzbudzania dobra..."

  3. #3
    Super Moderator Konto PREMIUM Awatar Jacek_Z
    Dołączył
    11 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    32 776

    Domyślnie

    aaa
    Moje systemy: Nikon F i Z, Hasselblad, Leica, Pentax, Rolleiflex, FKD Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze i około 30 szkiełek.

  4. #4

    Domyślnie

    Mały update - fotka robiona już o zachodzie słońca, wiec dlatego taka czułość była, wystarczy spojrzeć na czas i ogniskową..

    A jeśli chodzi o pełne rozmiary to rzucę jutro, bo teraz już mi się oka kleją..