Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25
  1. #1
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    02 2007
    Miasto
    Ostrów Mazowiecka
    Posty
    52

    Domyślnie Problemy początkującego

    Witam, jestem początkującym fotoamatorem, napatrzyłem sie na zdjęcia ze studia. Także chciałbym spróbować swoich sił w tym. Przeczytałem sporo o studiu co tam itp. Wiec mam pytanie co byście bardziej polecili żarówki błyskowe jakieś 2 sztuki na początek. Czy może światło ciągłe jakieś? Od razu mówię że nie chce pakować fortuny w to ponieważ nie wiem czy w ogóle będzie coś w miarę. Jak by sie udało coś zdziałać to z chęcią bym powoli rozpoczął kompletowanie lepszego studia. Wiec proszę o jakieś rady, no i wytłumaczenie prostakowi różnice pomiędzy światłem ciągłym a błyskowym?
    Pozdrawiam

  2. #2
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    02 2007
    Miasto
    Ostrów Mazowiecka
    Posty
    52

    Domyślnie

    Nikt nie chce pomóc

  3. #3

    Domyślnie

    róznica wygląda obrazowo tak;
    ciągłe piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    błyskowe pi pi pi pi
    różnie mówią ale ja bym wybrał błyskowe
    wytłumaczyłem? )

    ooooooooo to mój 500 post

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jacek.gold Zobacz posta
    ooooooooo to mój 500 post
    i to jaki
    ff

  5. #5

    Domyślnie

    Poczytaj tu:

    http://nikon.org.pl/showthread.php?t=42982

    W skócie: nie chcesz wywalić na darmo kasy, najpierw zastanów się co chcesz robić, potem dowiedz się/potestuj u kogoś, a następnie zastanawiaj się nad kupnem.

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grzegorzant Zobacz posta
    i to jaki
    No skoro pisze że poczytał o wszystkim i dalej nie rozumie to postanowiłem tak po prostemu to wytłumaczyć. Tyle było o tym że nawet największy profan foto by zrozumiał (to o mnie ) a że pisze popijając za zdrowie admina to i mysl światlej mi się przedstawia

  7. #7
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    02 2007
    Miasto