Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Sesja wizerunkowa

    Moja pierwsza sesja studyjna - była to komercyjna sesja wizerunkowa dla pary tancerzy:

    1. Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	daniel_monika_screen_54.jpg
Wyświetleń:	11
Rozmiar:	714,3 KB
ID:	80057
    2. Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	daniel_monika_screen_47.jpg
Wyświetleń:	9
Rozmiar:	1 002,0 KB
ID:	80058
    3. Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	daniel_monika_screen_49.jpg
Wyświetleń:	9
Rozmiar:	757,2 KB
ID:	80059
    4. Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	daniel_monika_screen_46.jpg
Wyświetleń:	9
Rozmiar:	893,8 KB
ID:	80060
    5. Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	daniel_monika_screen_51.jpg
Wyświetleń:	9
Rozmiar:	859,6 KB
ID:	80061

    Jako, że jestem nowicjuszem w tej dziedzinie to chętnie usłyszę wszelkie porady i opinie

  2. #2

    Domyślnie

    Ogólnie przyjemne, klienci pewnie zadowoleni. Jednak MZ to wymięte tło nie wygląda dobrze, pierwsza rzecz to odsuń modeli od tła, a druga to wyretuszuj jeszcze w PSie.

  3. #3

    Domyślnie

    Dla mnie taniec to ruch i przestrzeń. Nietuzinkowe układy choreograficzne. Kontrowe efekty świetlne. Nic tutaj z tego nie ma. Szkoda.

    Dla mnie niewykorzystana szansa. Postaraj się nie marnować w przyszłości takich okazji.

  4. #4

    Domyślnie

    jedyne sesje studyjne jakie ja zrobiłem to te gdzie byłem ja fotografowany jako dziecko. Na koniec zawsze byłem niezadowolony z rezultatów . Uśmiechnij się, głowa do góry, lekko w prawo, tak trzymaj.... Każdy chyba to pamięta.
    Dlatego jako totalnemu amatorowi w tej dziedzinie mi sie wydaje że kluczowy w takich sesjach jest luz fotografowanych.
    Jak zmobilizować parę żeby zdjęcie nie wyglądało jak pozowane.
    Technika wykonania zdjęcia przy tym jest łatwiejsza do opanowania.

    Moim zdaniem tego luzu tu trochę brakuje.