Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Glam sram

  1. #1

  2. #2

    Domyślnie

    Lubię te zdjęcia, bo jest za nimi jakaś opowieść. Pomimo pewnych niepoprawności.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PM.M Zobacz posta
    Lubię te zdjęcia, bo jest za nimi jakaś opowieść. Pomimo pewnych niepoprawności.
    a mozesz ta opowiesc przyblizyc? jeszcze ze 3-4 lata temu bym sie wdawal w dyskusje czemu tak a nie inaczej, teraz z checia czytam opowiesci dopowiadane do zdjec. czesto jest to znacznie ciekawsze od samych zdjec
    Odpowiadam jedynie za to co napisalem - nie za to co zrozumiales

  4. #4

    Domyślnie

    Spojrzenie wyszło nieco zawiadiackie. Nie wiem, czy dobrze w konwencję wchodzę, ale wydaje się, że to ma być spojrzenie w lustro. Co prawda nie wiem, tylko czemu maluje pomalowane usta (może poprawia, nie znam się). Zatem z tym zawadiackim spojrzeniem w lustro spoglądając chyba zna swoją wartość i szykuje się na coś...

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PM.M Zobacz posta
    Spojrzenie wyszło nieco zawiadiackie. Nie wiem, czy dobrze w konwencję wchodzę, ale wydaje się, że to ma być spojrzenie w lustro. Co prawda nie wiem, tylko czemu maluje pomalowane usta (może poprawia, nie znam się). Zatem z tym zawadiackim spojrzeniem w lustro spoglądając chyba zna swoją wartość i szykuje się na coś...
    ok interpretacja jak na bardziej na tak. Usta ewidentnei poprawia, choc tu raczej przydaloby sie wyrownanie wyjechania pomadki
    bardzo fajna modelka, bardzo fajny kadr i moglby to byc naprawde swietny strzal, w klasyce beauty. Nie wiem tylko czemu autor zastosowal tak agresywna obrobke do takiego delikatnego kadru, bo teraz wyglada jak zdjecie zrobione starym telefonem z matryca 2mpx
    Odpowiadam jedynie za to co napisalem - nie za to co zrozumiales

  6. #6

    Domyślnie

    bardzo mi się. bo minimalistycznie a treściwie.