Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: hosting i Ftp

  1. #1

    Domyślnie hosting i Ftp

    Czy ktoś mógłby mi doradzić coś taniego i dobrego?
    Znalazłem takiego oto dostawcę:
    www.abajt.pl
    i wziąłem na próbę wersję Hosting mini... Czy ktoś wie o czymś równie konkurencyjnym za podobną cenę? Na razie zostałbym przy wersji mini za 30 zł ale myślałem żeby później wziąć 500MB za 99zł...
    Jakieś sugestie?
    Na razie chciałbym sam FTP ale potem na pewno będzie jakaś stronka...Nie znam się na tym, sporo czasu zajęło mi uruchomienie tego i odpalenie na Total Commanderze, a powinno zająć 3 min...
    D50|17-50|3x540EZ
    www.boguslawkrysztofiak.pl

  2. #2
    sailor
    Gość

    Domyślnie

    ovh.pl ?

  3. #3

    Domyślnie

    superhost.pl ???
    Nikon D90 | ND70s | N18-70 | N70-300 | T17-50 | S10-20 | N50 1.8 | SB-900

  4. #4

    Red face

    odie jeżeli ta oferta jest dla Ciebie zła to proponuję samemu zrobić serwerek:

    http://allegro.pl/item209035766_prof..._limitow_.html
    12 zł na rok. taniej już chyba nie można

    na plus dla tej oferty unlimited FTP acounts



    ps. jeśli potrzebujesz pomocy przy obsłudze ftp czy strony (cpanel) pisz do mnie chętnie pomogę
    D200+N 50mm f/1.8+SB-800.

  5. #5

    Domyślnie

    dzięki bachol za ofertę pomocy
    Zamówiłem to z allegro,
    zobaczymy jak się będzie sprawowało...

    sailor
    nie rozumiem przeznaczenia tych kont na ohv a dokładnie różnic między "serwery osobiste" a "serwery dla osób prywatnych"
    te pierwsze dla mnie bez sensu, skoro przestrzeń dyskowa jest większa od transferu miesięcznego. Czy może FTP nie wchodzi do tego transferu, tak jak i własne operacje na stronie? Bo w innym przypadku to trochę bez sensu jesli jednorazowo zapychając dysk można przerobić dwumiesięczny transfer...
    D50|17-50|3x540EZ
    www.boguslawkrysztofiak.pl

  6. #6

    Domyślnie